Uždaryti

NEMOKAMAS PRISTATYMAS į Omniva ir LP Express terminalus Lietuvoje
Atvirojo kodo programų taikymas rinkos tyrimuose

-24%

Atvirojo kodo programų taikymas rinkos tyrimuose

(0 įvertinimai/ų)
Pristatymo trukmė: 1 darbo diena
NEMOKAMAS PRISTATYMAS į Omniva ir LP Express terminalus Lietuvoje
Leidėjas: Mykolo Romerio universitetas
Išleidimo metai: 2013
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
Puslapių skaičius: 293
ISBN ar kodas: 9789955195122
Pirkite dabar!
Internetu: 12,99 €
Knygyne*: 16,99 €
Sutaupote: 4,00 € (24%)
Turime sandėlyje
Vilniuje atsiimk po 15 min!

Anotacija

Knyga "Atvirojo kodo programų taikymas rinkos tyrimuose" - tai vadovėlis, kuriame pateikiama atvirojo kodo statistikos programų apžvalga ir rekomenduojamas tinkamo paketo pasirinkimas. Nagrinėjamas kiekybinių metodų taikymas rinkos tyrimų procesams: duomenų rinkimo, analizės ir interpretavimo metodologija.
Glaustai, be sudėtingos matematikos nurodoma, kaip atlikti rinkos tyrimus, kokią statistiką naudoti pateikiant ir interpretuojant gautus rezultatus. Pateikiami tipinių uždavinių sprendimo būdai, statistinių išvadų pagrįstumo analizės ir rezultatų interpretavimo pavyzdžiai. Vadovėlyje naudojami studentų tyrimo darbų pavyzdžiai, kuriems spręsti pasirinkti skirtingi programų paketai: atvirojo kodo programų paketas PSPP – supaprastintas patentuoto ir plačiai žinomo statistikos programų paketo SPSS variantas; programų paketas SPSS (Statistical Package for the Social Science) (šio paketo licenciją turi nemažai universitetų, jį naudoja ir verslo įmonės), MS Excel. Nagrinėjama programinė įranga knygoje aprašoma tiek, kiek reikia, kad būtų galima išspręsti pagrindinius rinkos tyrimo uždavinius, t. y. vadovėlis nepretenduoja į išsamią PSPP, SPSS, MS Excel programinių paketų apžvalgą, juo labiau į išsamų jų mokymą. Turint omenyje, kad PSPP nerealizuoja visų SPSS taikomų statistinės analizės metodų, autoriai nusprendė atskleisti tik bendras šios programinės įrangos galimybes.

Vadovėlis "Atvirojo kodo programų taikymas rinkos tyrimuose" skirtas Mykolo Romerio universiteto studentams bei dėstytojams, atliekantiems statistinius tyrimus. Pateikta medžiaga gali būti naudojama dėstant ir kitus dalykus, susijusius su statistiniais tyrimais, taip pat atliekant bakalauro bei magistro darbo tyrimus, rašant mokslinius straipsnius ir disertacijas. Dėstoma
Parašykite atsiliepimą apie prekę!



Būtina įvertinti prekę


Iš viso prekių: 0
Kaina:
Krepšelis

Taip pat siūlome
Statistinių metodų taikymas rinkos tyrimuose
Tatjana Bilevičienė, Steponas Jonušauskas
21,69 €
Marketingo tyrimai
Laima Unterhauser
Internetu:
6,19 €
Knygyne*:
6,89 €
Lietuvos rinkodaros plėtra
Antanas Svetikas
5,71 €
Paslaugų marketingas ir vadyba
Liudmila Bagdonienė, Rimantė Hopenienė
Internetu:
14,99 €
Knygyne*:
16,99 €
Kainodara
Algita Miečinskienė
4,49 €
Tarptautinis marketingas
Remigijus Kinderis
5,59 €
Marketingo kultūra
Daiva Žostautienė
8,69 €
Marketingas
V. Pranulis, A. Pajuodis, S. Urbonavičius, R. Virvilaitė
Internetu:
29,99 €
Knygyne*:
34,99 €
Prekių paskirstymas. Uždavinynas
Angelė Marcinkevičienė, Daiva Žostautienė
6,65 €