Uždaryti

Įprastos rinkodaros pabaiga

-24%

Įprastos rinkodaros pabaiga

(0 įvertinimai/ų)
Pristatymo trukmė: 2 darbo dienos
Leidėjas: Baltos lankos
Išleidimo metai: 2011
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
Puslapių skaičius: 270
ISBN ar kodas: 9789955234418
Pirkite dabar!
Internetu: 7,99 €
Knygyne*: 10,49 €
Sutaupote: 2,50 € (24%)
Turime sandėlyje
Vilniuje atsiimk po 15 min!

Anotacija

Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola“ Sergio Zymanas – buvęs „The Coca-Cola Company“ rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company“ rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke“, „New Coke“, „Coca-Cola Classic“, „Fruitopia“ ir „Sprite“ prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus – tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją. Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje. Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas – priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia: Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė?
Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas?
Kodėl gerai „sukalta“ strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos?
Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga – ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ karus.
Parašykite atsiliepimą apie prekę!



Būtina įvertinti prekę


Iš viso prekių: 0
Kaina:
Krepšelis

Taip pat siūlome
Rinkodaros tyrimų praktinės užduotys
Renata Žvirelienė
Internetu:
5,49 €
Knygyne*:
5,99 €
Lietuvos rinkodaros plėtra
Antanas Svetikas
5,71 €
Kaip uždirbti iš inovacijų
Sud.Bruce Berman
Internetu:
5,95 €
Knygyne*:
6,61 €
Verslas pagal Jamie Oliverį
Trevor Clawson
Internetu:
1,99 €
Knygyne*:
5,79 €
Visa griaunantis testavimas
Alan Hedges
Internetu:
7,99 €
Knygyne*:
10,99 €
Televizijos reklamos elementų efektyvumas
Daiva Sirtautienė, Vytautas V. Sirtautas
6,09 €
Makroekonomikos teorija
Janina Šeputienė
Internetu:
5,84 €
Knygyne*:
8,59 €
TED Talks. Viešasis kalbėjimas
Chris Anderson
Internetu:
9,19 €
Knygyne*:
12,99 €
4 vykdymo disciplinos. Pačių svarbiausių tikslų įgyvendinimas
Sean Covey, Chris McChesney, Jim Huling
Internetu:
12,49 €
Knygyne*:
16,99 €