Uždaryti

Įprastos rinkodaros pabaiga

-62%

Įprastos rinkodaros pabaiga

(0 įvertinimai/ų)
Pristatymo trukmė: 3-6 darbo dienos
Leidėjas: Baltos lankos
Išleidimo metai: 2011
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
Puslapių skaičius: 270
ISBN ar kodas: 9789955234418

Anotacija

Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola“ Sergio Zymanas – buvęs „The Coca-Cola Company“ rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company“ rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke“, „New Coke“, „Coca-Cola Classic“, „Fruitopia“ ir „Sprite“ prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus – tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją. Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje. Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas – priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia: Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė?
Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas?
Kodėl gerai „sukalta“ strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos?
Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga – ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ karus.
Parašykite atsiliepimą apie prekę!



Būtina įvertinti prekę


Iš viso prekių: 0
Kaina:
Krepšelis

Taip pat siūlome
Kaip uždirbti iš inovacijų
Sud.Bruce Berman
Internetu:
6,59 €
Knygyne*:
7,39 €
Visa griaunantis testavimas
Alan Hedges
Internetu:
7,99 €
Knygyne*:
10,99 €
Makroekonomikos teorija
Janina Šeputienė
Internetu:
7,99 €
Knygyne*:
8,99 €
4 vykdymo disciplinos. Pačių svarbiausių tikslų įgyvendinimas
Sean Covey, Chris McChesney, Jim Huling
Internetu:
9,99 €
Knygyne*:
16,99 €