Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 20 € *

Įtikinimo menas. Kaip daryti įtaką žmonėms

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas

Šiuo metu neparduodama

2024-04-30 4.99 SoldOut

Knygos "Įtikinimo menas. Kaip daryti įtaką žmonėms" aprašymas

Knyga "Įtikinimo menas" - skirta visiems, siekiantiems pagerinti savo gyvenimo kokybę.


Žmonėms, sugebantiems įtikinti, asmeniniame ir profesiniame gyvenime sekasi geriau. Tai bene esminis skiriamasis požymis tarp tų, kuriems sekasi, ir visų likusiųjų. Visi pažįstame žmonių, turinčių išskirtinę įtikinėtojo dovaną: kad ir kaip susiklostytų situacija, jie, visada sugeba priversti kitus jiems pritarti, sekti jų idėjomis arba daryti tai, ko jie nori. Šie žmonės sugeba įtikinti kitus be jokių pastangų – bent jau taip atrodo. Visa laimė, kad įtikinimo meno galima išmokti. To išmokyti jus ir yra šios knygos tikslas.


Šios knygos pagrindas – J. Borgo patirtis, įgyta reklamos, rinkodaros, žurnalistikos, darbo psichologijos ir profesinio mokymo srityse ir paremta biheiviorizmo ir socialinės psichologijos tyrimų praktiniu taikymu. Autorius supaprastintai analizuoja įtikinimo procesą ir parodo, kaip jo metodai taikomi realiame gyvenime. Skaitant šią knygą galima išmokti kuo įtaigiau pateikti save ir savo mintis bei kuo efektyviau perskaityti kitų žmonių mintis, o šito pasiekus įgyti daugiau įtikinėtojo gebėjimų, kad žmonės jumis pasitikėtų ir būtų jums palankūs.

Kaskart pasiekti pergalės neįmanoma, bet įvaldę knygoje aprašytus metodus ir ugdydami savivoką pamatysite, kad savo tikslų siekiate vis sėkmingiau. Taigi, tam tikra prasme tapsite burtininku, kurio geriems norams paklūsta visi.


James Borg (Džeimsas Borgas) – rašytojas, verslo konsultantas, psichologas, tarpusavio santykių, vadybos ir verslo vystymo specialistas. Jis dirba reklamos, vadybos bei žurnalistikos srityse, rengia pozityviosios psichologijos seminarus. Lietuviškai jau išleista šio autoriaus knyga „Minties galia“ (Tyto alba, 2012).


Iš anglų kalbos vertė Aušra Karsokienė

  • Autorius: James Borg
  • Leidėjas: Tyto alba
  • Išleidimo metai: 2013
  • Knygos puslapių skaičius: 320
  • Formatas: 15x22, minkšti viršeliai
  • ISBN ar kodas: 9789986169505

Kiti taip pat domėjosi


Parašykite atsiliepimą apie "Įtikinimo menas. Kaip daryti įtaką žmonėms"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Lietuvių literatūra

Online knygynas Patogupirkti.lt siūlo skaitytojams įsigyti internetu knygą "Įtikinimo menas. Kaip daryti įtaką žmonėms", James Borg. Pasižvalgyti po platų knygyno asortimentą verta, nes pas mus visada rasite itin geras knygų kainas, išpardavimus, akcijas ir leidinius, kurie įprastai kainuoja pigiau nei fiziniuose knygynuose.

Apsispręsti, ar James Borg su knyga "Įtikinimo menas. Kaip daryti įtaką žmonėms" jus sudomino, padės mūsų parengtas išsamus kūrinio aprašymas, kuriame pateikiame santrauką apie autoriaus kūrybą, trumpai užsimename apie siužetą (nebijokit, turinio neišduodame!), žanrą ar nagrinėjamas temas. 

Dar daugiau – mūsų online pirkėjai noriai palieka atsiliepimus apie perskaitytas knygas. Todėl iš karto sužinosite ar knyga "Įtikinimo menas. Kaip daryti įtaką žmonėms" patiko skaitytojams bei kaip knygų mylėtojai įvertino kitus kūrinius, kuriuos parašė James Borg. Nepamirškite atsiliepimo apie knygą "Įtikinimo menas. Kaip daryti įtaką žmonėms" palikti ir jūs.

 


Dažnai su "Įtikinimo menas. Kaip daryti įtaką žmonėms" perkama kartu