Uždaryti

Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene

-75%

Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene

(0 įvertinimai/ų)
Pristatymo trukmė: 2 darbo dienos
Leidėjas: Smaltija
Išleidimo metai: 2006
Formatas: 17x23, kieti viršeliai
Puslapių skaičius: 320
ISBN ar kodas: 9955-707-04-6
TURINYS
Pirkite dabar!
Internetu: 2,89 €
Knygyne*: 11,36 €
Sutaupote: 8,47 € (75%)
Turime sandėlyje!
Greitas atsiėmimas Vilniuje

Anotacija

Knygoje "Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene" pateikti praktiniam pritaikymui skirti patarimai. Jie padės visuomenei papasakoti apie save.
Autorius - ryšių su visuomene bendrovės "EPRS Vilnius" bendrasavininkis - paprastai aiškina, kaip efektyviausiai panaudoti ryšių su visuomene galimybes, pateikia bendravimo su lietuviška žiniasklaida klaidingų ir sėkmingų pavyzdžių, kuriuos surinko dirbdamas "Hill & Knowlton", "DDB & Co. ir Katkevičius" bei "Edelman" tarptautinių ryšių su visuomene tinklų agentūrose, taip pat patarinė­damas Lietuvos Respublikos Prezidentui krizės valdymo klausimais apkaltos proceso metu.
Knygoje pateikti pavyzdžiai padės atlikti dažniausiai pasitaikančias ryšių su visuomene užduotis: rašyti pranešimus žiniasklaidai, rengti spaudos konferencijas, informuoti žiniasklaida.

"Kiekvienoje viešoje veikloje visada svarbiau-si konkretūs žmonės, jų idėjos ir darbai. Kita vertus, šiandienos pasaulyje, kai žinios ir informacija valdo labai daug, ryšiai su visuomene iš tiesų svarbūs. Manyčiau, kad tinkamai organizuota ryšių su visuomene kampanija gali lemti iki 15-20 proc. sėkmės."
Rolandas Paksas Lietuvos Respublikos Prezidentas

"Propagandos ir ryšių su visuomene atskyrimas yra dirbtinis. Kodėl? Žodis "propaganda" turi neigiamą atspalvį, o jį ištarus tarsi išnyra rudas ar raudonas baubas, tačiau riba yra aiški, nors ir neapčiuopiama, - tai etika. Žinoma, šią ribą savaip suprastų Hipokratas ir Makiavelis.
Svarbus ryšių su visuomene santykis su rinkodara ir įmonės strategija. Įmonės vadovai privalo įsisąmoninti savo strategiją ja turėsime dar vieną teoriškai apibendrintą ir praktiniais pavyzdžiais pagrįstą išorės ir vidaus komunikacijos vadovą, padėsiantį siekti ryšių su visuomene veiklos kokybės ir etiškumo."

Audronė Nugaraitė Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto docentė

Parašykite atsiliepimą apie prekę!



Būtina įvertinti prekę


Iš viso prekių: 0
Kaina:
Krepšelis

Taip pat siūlome
Drąsos ir stiprybės žodžiai. Helen Exley dovanų knygelė
Helen Exley
Internetu:
3,29 €
Knygyne*:
4,99 €
Žiniomis grįstos ekonomikos link: žinių skvarba ir raiška
Kęstutis Kriščiūnas, Rasa Daugėlienė
10,55 €
Aiškinamasis ekonomikos anglų-lietuvių kalbų žodynas
Sud. David W. Pearce
Internetu:
59,49 €
Knygyne*:
84,99 €
Mikroekonominė analizė
Zita Tamašauskienė
Internetu:
7,19 €
Knygyne*:
10,39 €
XXI amžiaus iššūkiai: organizacijų ir visuomenės pokyčiai
R. Ginevičius, N. K. Paliulis, E. Chlivickas, J. Merkevičius
Internetu:
3,82 €
Knygyne*:
10,49 €
Maksimalus pasiekimas (naujas leidimas)
Brian Tracy
Internetu:
2,49 €
Knygyne*:
2,99 €
Nekaltybės praradimas. Autobiografija
Richard Branson
Internetu:
25,99 €
Knygyne*:
32,99 €
Konkurencingo verslo projektavimas
Aleksandras Vytautas Rutkauskas
Internetu:
3,99 €
Knygyne*:
8,68 €
Laivybos rinka: ekonominiai ir organizaciniai pagrindai
Liudmila Turkina, Jelena Belova
9,99 €