Uždaryti

Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene

-75%

Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene

(0 įvertinimai/ų)
Pristatymo trukmė: 2 darbo dienos
Leidėjas: Smaltija
Išleidimo metai: 2006
Formatas: 17x23, kieti viršeliai
Puslapių skaičius: 320
ISBN ar kodas: 9955-707-04-6
TURINYS
Pirkite dabar!
Internetu: 2,89 €
Knygyne*: 11,36 €
Sutaupote: 8,47 € (75%)
Turime sandėlyje
Vilniuje atsiimk po 15 min!

Anotacija

Knygoje "Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene" pateikti praktiniam pritaikymui skirti patarimai. Jie padės visuomenei papasakoti apie save.
Autorius - ryšių su visuomene bendrovės "EPRS Vilnius" bendrasavininkis - paprastai aiškina, kaip efektyviausiai panaudoti ryšių su visuomene galimybes, pateikia bendravimo su lietuviška žiniasklaida klaidingų ir sėkmingų pavyzdžių, kuriuos surinko dirbdamas "Hill & Knowlton", "DDB & Co. ir Katkevičius" bei "Edelman" tarptautinių ryšių su visuomene tinklų agentūrose, taip pat patarinė­damas Lietuvos Respublikos Prezidentui krizės valdymo klausimais apkaltos proceso metu.
Knygoje pateikti pavyzdžiai padės atlikti dažniausiai pasitaikančias ryšių su visuomene užduotis: rašyti pranešimus žiniasklaidai, rengti spaudos konferencijas, informuoti žiniasklaida.

"Kiekvienoje viešoje veikloje visada svarbiau-si konkretūs žmonės, jų idėjos ir darbai. Kita vertus, šiandienos pasaulyje, kai žinios ir informacija valdo labai daug, ryšiai su visuomene iš tiesų svarbūs. Manyčiau, kad tinkamai organizuota ryšių su visuomene kampanija gali lemti iki 15-20 proc. sėkmės."
Rolandas Paksas Lietuvos Respublikos Prezidentas

"Propagandos ir ryšių su visuomene atskyrimas yra dirbtinis. Kodėl? Žodis "propaganda" turi neigiamą atspalvį, o jį ištarus tarsi išnyra rudas ar raudonas baubas, tačiau riba yra aiški, nors ir neapčiuopiama, - tai etika. Žinoma, šią ribą savaip suprastų Hipokratas ir Makiavelis.
Svarbus ryšių su visuomene santykis su rinkodara ir įmonės strategija. Įmonės vadovai privalo įsisąmoninti savo strategiją ja turėsime dar vieną teoriškai apibendrintą ir praktiniais pavyzdžiais pagrįstą išorės ir vidaus komunikacijos vadovą, padėsiantį siekti ryšių su visuomene veiklos kokybės ir etiškumo."

Audronė Nugaraitė Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto docentė

Parašykite atsiliepimą apie prekę!



Būtina įvertinti prekę


Iš viso prekių: 0
Kaina:
Krepšelis

Taip pat siūlome
Drąsos ir stiprybės žodžiai
Helen Exley
Internetu:
2,69 €
Knygyne*:
5,79 €
Moderni firma
John Roberts
Internetu:
1,99 €
Knygyne*:
10,81 €
Nekaltybės praradimas. Autobiografija
Richard Branson
Internetu:
25,99 €
Knygyne*:
32,99 €
Prekybos kelias (audio knyga, CD)
Tadao Yamaguchi, Oleg Makarov
Internetu:
8,59 €
Knygyne*:
19,98 €
Animals, Inc: verslo parabolė 21-ajam amžiui
K.A.Tucker, V.Alman
Internetu:
21,99 €
Knygyne*:
23,49 €
Džekas. Tiesiai iš širdies: ko išmokau vadovaudamas puikiai kompanijai ir puikiems žmonėms
Jack Welch ir John A. Byrne
Internetu:
19,99 €
Knygyne*:
28,99 €
Socialinio sektoriaus ekonomika
Stepan Zaicev
3,40 €
Verslo laiškai (su CD)
George Sheldon
Internetu:
4,99 €
Knygyne*:
8,84 €
Rinkos ir hierarchijos: analizė ir antimonopolinės pasekmės
O. E. Williamson
Internetu:
8,66 €
Knygyne*:
11,64 €
Mes visi kartais suklumpame
Julie Wright, Russ King
Internetu:
21,99 €
Knygyne*:
27,99 €