Uždaryti

Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene

-75%

Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene

(0 įvertinimai/ų)
Pristatymo trukmė: 2 darbo dienos
Leidėjas: Smaltija
Išleidimo metai: 2006
Formatas: 17x23, kieti viršeliai
Puslapių skaičius: 320
ISBN ar kodas: 9955-707-04-6
TURINYS
Pirkite dabar!
Internetu: 2,89 €
Knygyne*: 11,36 €
Sutaupote: 8,47 € (75%)
Turime sandėlyje!
Greitas atsiėmimas Vilniuje

Anotacija

Knygoje "Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene" pateikti praktiniam pritaikymui skirti patarimai. Jie padės visuomenei papasakoti apie save.
Autorius - ryšių su visuomene bendrovės "EPRS Vilnius" bendrasavininkis - paprastai aiškina, kaip efektyviausiai panaudoti ryšių su visuomene galimybes, pateikia bendravimo su lietuviška žiniasklaida klaidingų ir sėkmingų pavyzdžių, kuriuos surinko dirbdamas "Hill & Knowlton", "DDB & Co. ir Katkevičius" bei "Edelman" tarptautinių ryšių su visuomene tinklų agentūrose, taip pat patarinė­damas Lietuvos Respublikos Prezidentui krizės valdymo klausimais apkaltos proceso metu.
Knygoje pateikti pavyzdžiai padės atlikti dažniausiai pasitaikančias ryšių su visuomene užduotis: rašyti pranešimus žiniasklaidai, rengti spaudos konferencijas, informuoti žiniasklaida.

"Kiekvienoje viešoje veikloje visada svarbiau-si konkretūs žmonės, jų idėjos ir darbai. Kita vertus, šiandienos pasaulyje, kai žinios ir informacija valdo labai daug, ryšiai su visuomene iš tiesų svarbūs. Manyčiau, kad tinkamai organizuota ryšių su visuomene kampanija gali lemti iki 15-20 proc. sėkmės."
Rolandas Paksas Lietuvos Respublikos Prezidentas

"Propagandos ir ryšių su visuomene atskyrimas yra dirbtinis. Kodėl? Žodis "propaganda" turi neigiamą atspalvį, o jį ištarus tarsi išnyra rudas ar raudonas baubas, tačiau riba yra aiški, nors ir neapčiuopiama, - tai etika. Žinoma, šią ribą savaip suprastų Hipokratas ir Makiavelis.
Svarbus ryšių su visuomene santykis su rinkodara ir įmonės strategija. Įmonės vadovai privalo įsisąmoninti savo strategiją ja turėsime dar vieną teoriškai apibendrintą ir praktiniais pavyzdžiais pagrįstą išorės ir vidaus komunikacijos vadovą, padėsiantį siekti ryšių su visuomene veiklos kokybės ir etiškumo."

Audronė Nugaraitė Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto docentė

Parašykite atsiliepimą apie prekę!



Būtina įvertinti prekę


Iš viso prekių: 0
Kaina:
Krepšelis

Taip pat siūlome
Ledai eskimams. Kaip parduoti gaminį, kurio niekas nenori pirkti
Jon Spoelstra
Internetu:
10,99 €
Knygyne*:
21,99 €
Drąsos ir stiprybės žodžiai. Helen Exley dovanų knygelė
Helen Exley
Internetu:
2,99 €
Knygyne*:
5,79 €
Kaip rasti puikų pardavėją. Penkios idealaus pardavėjo savybės
Herb Greenberg, Harold Weinstein, Patrick Sweeney
Internetu:
10,99 €
Knygyne*:
21,99 €
Pardavėjų treniravimas. Kaip viršininkui tapti pardavėjų treneriu
Linda Richardson
Internetu:
10,99 €
Knygyne*:
21,99 €
Moderni firma
John Roberts
Internetu:
1,99 €
Knygyne*:
10,81 €
XXI amžiaus iššūkiai: organizacijų ir visuomenės pokyčiai
R. Ginevičius, N. K. Paliulis, E. Chlivickas, J. Merkevičius
Internetu:
3,99 €
Knygyne*:
10,49 €
Statybos apskaita ir analizė
Vitalija Bagdžiūnienė
Internetu:
6,39 €
Knygyne*:
9,44 €
Apskaitos dokumentai ir jų valdymas
Vitalija Bagdžiūnienė
Internetu:
6,34 €
Knygyne*:
9,91 €
Prekybos kelias (audio knyga, CD)
Tadao Yamaguchi, Oleg Makarov
Internetu:
7,99 €
Knygyne*:
19,99 €