NEMOKAMAS PRISTATYMAS į Smartpost paštomatus nuo 15€

Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 15 € *

Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change

NEMOKAMAS PRISTATYMAS
į Smartpost paštomatus Lietuvoje
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas

Šiuo metu neparduodama

2024-03-31 18.83 SoldOut

Knygos "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" aprašymas

Joe Pilotta ir Jill Adair McCaughan knygoje "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" analizuoja problemas, su kuriomis susiduria rinkodara 21 amžiuje: sumažėjo poveikis, įtaka, reklama identifikuojama kaip viena iš manipuliacijos klientais formų. Autoriai trumpai aptaria egzistuojančias rinkodaros teorijas bei, kodėl tos teorijos jau nebeatspindi realios situacijos.
Knygoje pabrėžiama, kad būtina pereiti prie požiūrio, kada centre atsiduria ne vartotojas, o klientas, tačiau kliento poreikių identifikavimas neturi būti siejamas su praeities tendencijomis ar įvykiais. Norint pasiekti maksimalią ir visapusišką naudą, svarbų klientą įtraukti į analizės procesą, kad būtų galima suvokti jo lūkesčius ir kartu vienos ar kitos prekės ir paslaugos perspektyvas.
Plačiau analizuojamas kompleksinis rinkodaros modelis ir galima jo suvokimo transformacija, pabrėžiama, kad būtina adaptuoti esamus rinkodaros modelius prie pakitusios aplinkos bei egzistuojančių medijų. Knygoje "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" stengiamasi pateikti mokslines įžvalgas bei rekomendacijas tiek profesoriui, tiek rinkodaros, reklamos ir ženklinimo profesionalui.


Kiti taip pat domėjosi


Parašykite atsiliepimą apie "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Lietuvių literatūra

Online knygynas Patogupirkti.lt siūlo skaitytojams įsigyti internetu knygą "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change", Joe Pilotta, Jill Adair McCaughan. Pasižvalgyti po platų knygyno asortimentą verta, nes pas mus visada rasite itin geras knygų kainas, išpardavimus, akcijas ir leidinius, kurie įprastai kainuoja pigiau nei fiziniuose knygynuose.

Apsispręsti, ar Joe Pilotta, Jill Adair McCaughan su knyga "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" jus sudomino, padės mūsų parengtas išsamus kūrinio aprašymas, kuriame pateikiame santrauką apie autoriaus kūrybą, trumpai užsimename apie siužetą (nebijokit, turinio neišduodame!), žanrą ar nagrinėjamas temas. 

Dar daugiau – mūsų online pirkėjai noriai palieka atsiliepimus apie perskaitytas knygas. Todėl iš karto sužinosite ar knyga "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" patiko skaitytojams bei kaip knygų mylėtojai įvertino kitus kūrinius, kuriuos parašė Joe Pilotta, Jill Adair McCaughan. Nepamirškite atsiliepimo apie knygą "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" palikti ir jūs.

 


Dažnai su "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" perkama kartu