Pirmas
Knygos pigiau. Nuolaidos net iki 70%
Verslas. Ekonomika. Kompiuteriai. Programos
Marketingo valdymo pagrindai



-39%
Marketingo valdymo pagrindai
Pristatymo trukmė: 2 darbo dienos
Leidėjas: Logitema
Išleidimo metai: 2007
Formatas: 19x23, minkšti viršeliai
Puslapių skaičius: 436
ISBN ar kodas: 9789955985266
SKAITYTI IŠTRAUKĄ |
Anotacija
"Marketingo valdymo pagrindai" - adaptuotas Filipo Leino Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos "Marketingo valdymas"("Marketing Management, 12th Edition") leidimas.
Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis "Marketingo valdymo pagrindų" leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.
Iš anglų kalbos vertė Vilma Kačerauskienė
IV DALIS: RINKOS PASIŪLYMŲ FORMAVIMAS / 221
V DALIS: VERTĖS PERDAVIMAS / 295
VI DALIS: VERTĖS KOMUNIKACIJOS VALDYMAS / 341
VII DALIS: SĖKMINGŲ ILGALAIKIŲ SANTYKIŲ KŪRIMAS / 406
Žodynėlis / 425
Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis "Marketingo valdymo pagrindų" leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.
Iš anglų kalbos vertė Vilma Kačerauskienė
TRUMPAS TURINYS
TRUMPAS TURINYSI DALIS: MARKETINGO VALDYMO SAMPRATA / 19
1. Marketingas dvidešimt pirmajame amžiuje / 19
2. Marketingo strategijų ir planų kūrimas bei įgyvendinimas / 41
3. Rinka, rinkos paklausa ir marketingo aplinka / 62
II DALIS: SANTYKIAI SU VARTOTOJAIS / 89
4. Vartotojiškos vertės kūrimas, pasitenkinimas ir lojalumas / 89
5. Vartotojų rinka / 112
6. Įmonių rinka / 132
7. Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas / 149
III DALIS. STIPRIŲ PREKĖS ŽENKLŲ KŪRIMAS / 171
8. Prekės ženklo vertės kūrimas / 171
9. Pozicionavimas ir konkuravimo strategijos / 194
IV DALIS: RINKOS PASIŪLYMŲ FORMAVIMAS / 221
10. Prekės strategija ir marketingas prekės gyvavimo ciklo stadijose / 221
11. Paslaugų kūrimas ir valdymas / 248
12. Kainų strategijos ir programų kūrimas / 268
V DALIS: VERTĖS PERDAVIMAS / 295
13. Vertės grandinės ir marketingo kanalų kūrimas bei valdymas / 295
14. Mažmeninės prekybos, didmeninės prekybos ir logistikos valdymas / 317
VI DALIS: VERTĖS KOMUNIKACIJOS VALDYMAS / 341
15. Integruotosios marketingo komunikacijos kūrimas ir valdymas / 341
16. Masinės komunikacijos valdymas / 360
17. Asmeninės komunikacijos valdymas / 384
VII DALIS: SĖKMINGŲ ILGALAIKIŲ SANTYKIŲ KŪRIMAS / 406
18. Marketingo valdymas pasaulio ekonomikoje / 406
Žodynėlis / 425
Atsiliepimai
2017 m. vasario 10 d.
Lina
Knygoje viskas labai paprastai ir aiškiai dėstoma. Man tikrai pravertė.
2010 m. vasario 24 d.
g
Super knyga,
2008 m. gegužės 08 d.
Darius
Knyga lengvai skaitosi, aiškiai ir suprantamai dėstomos mintys. Nesvarbu kur atsiverstum visada gauni puikių įdėjų pritaikomų savo versle. Tikrai vertingos šio autoriaus knygos.
Parašykite atsiliepimą apie prekę!