Uždaryti

Neįgaliųjų meninis ugdymas. Metodikos ir terapijos aspektai

-60%

Neįgaliųjų meninis ugdymas. Metodikos ir terapijos aspektai

(0 įvertinimai/ų)
Pristatymo trukmė: 5-10 dienų
Leidėjas: Kronta
Išleidimo metai: 2005
Formatas: 17x24
Puslapių skaičius: 266
ISBN ar kodas: 9955-595-55-8

Anotacija

Žinant jau minėtąjį subjetyvų meno pobūdį ir kiekvieno žmogaus (juolab-neįgaliojo) nepakartojamą individualumą, linkėtume gerbiamam Skaitytojui leidinio medžiagą vertinti ne kaip neginčijamas taisykles, nuorodas ar rekomendacijas (t.y. "reikia daryti tik taip"), o kaip galimybę.
Monografijoje nagrinėjamas neįgaliųjų dailinis, muzikinis ir poetinis ugdymas, akcentuojant praktinius sąveikos su specialiųjų poreikių ugdytiniais būdus. Reikšminga, kad ši edukacinė veikla siejama su meno terapijos galimybėmis, kurios mūsų šalyje ligi šiol mažai gvildentos. Tai pirma tokio pobūdžio monografija, liudijanti vis didėjantį atgimusios Lietuvos meno pedagogų dėmesį neįgaliųjų psichologinei reabilitacijai ir socializacijai, nes tinkamai parinkta meninė raiška ir jos formos yra optimali priemonė siekiant šio svarbaus ir reikšmingo tikslo. Todėl tikėtina, kad leidinio autorių pastangos sudomins neįgaliųjų šeimas, specialiuosius pedagogus, taps svarbiu impulsu toliau šalyje plėtoti korekcinį ugdymą, aktyvins meno terapijos sklaidą. Monografija aktuali ir bendrojo lavinimo mokyklų dailės, muzikos, poezijos, teatro mokytojams, suinteresuotiems neįgaliųjų meninės integracijos efektyvinimu.
Parašykite atsiliepimą apie prekę!



Būtina įvertinti prekę


Iš viso prekių: 0
Kaina:
Krepšelis