Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 20 € *

Tiesa apie tinklinę rinkodarą arba ką reikia žinoti pasirenkant MLM kompaniją

1.0
(1 įvertinimai) Įvertinkite
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas
2014-11-12 Viktorija

Rekomenduoju. Paprastai ir suprantamai parašyta. Motyvuojanti. Radau atsakymus į rūpimus klausimus apie MLM.


Šiuo metu neparduodama

2024-04-30 5.79 SoldOut

Knygos "Tiesa apie tinklinę rinkodarą arba ką reikia žinoti pasirenkant MLM kompaniją" aprašymas

„Gyvenimas yra panašus į kodinę spyną; Jūsų uždavinys surasti teisingus skaičius ir teisingą jų eilės tvarką, kad galėtumėt prieiti prie visko, ko tik norite.“

Brian Tracy


Svajoji apie finansinę laisvę...

Nori sukurti savo verslą be investicijų ir rizikos...

Ieškai galimybių...

Esi tinklinės rinkodaros versle...

Nori pakeisti savo gyvenimą...

Esi nuolat „alkanas“ naujų žinių ir informacijos...

Ši knyga gali būti raktas nuo durų, kurias atrakinęs gali išpildyti savo svajones...


„Per šiuos devyniolika metų man teko susipažinti su daugeliu kompanijų, taikančių tiesioginių pardavimų arba tinklinės rinkodaros sistemas. Keliose jų buvau konsultantė. Taip teko pažinti atskirų kompanijų marketingo planus, produktus, verslo principus, vertybes, žmones ir daugelį kitų dalykų, kurie anksčiau man atrodė visiškai nereikšmingi ar mažai reikšmingi. Ir tik šiandien supratau, kad tai, kas atrodo nereikšminga, gali būti labai svarbu.“


„Šią knygą rašiau remdamasi savo devyniolikos metų patirtimi ir įžvalgomis, kurias gavau dirbdama ir dalyvaudama įvairiuose tinklinės rinkodaros verslo sistemos projektuose. Per šį laiką patyriau sėkmių ir nesėkmių, sukaupiau daug patirties, kuri suteikė man galimybę analizuoti neigiamas ir teigiamas šio verslo puses, suprasti pagrindinius jo principus, suvokti, kodėl tik nedaugelis žmonių jame pasiekia sėkmę.

Knyga bus naudinga tiems, kurie jau žino, kas yra tinklinė rinkodara ir kokie yra šio verslo privalumai; tiems, kurie nieko nenusimano apie šią XXI-ojo amžiaus profesiją, bet ieško naujų galimybių, nori išbandyti kažką, kas suteiktų malonumą dirbti ir užsidirbti. Manau, kad šiandien dažnam yra svarbu žinoti apie tinklinės rinkodaros verslo sistemą, nes kasmet atsiranda vis naujų kompanijų, kurios taiko tokią sistemą savo versle, o tai reiškia, kad žmonėms atsiranda naujų galimybių tapti tų kompanijų verslo partneriais, pradėti savo verslą be rizikos ir didelių investicijų, tapti lyderiais bei padėti kitiems žmonėms.“


„Taigi, šios knygos tikslas – būti praktiniu vadovu ir supažindinti su svarbiausiais tinklinės rinkodaros verslo sistemos dalykais, kad kiekvienam norinčiam pradėti savo verslą būtų lengviau pasirinkti kompaniją. Jau esantiems šiame versle – tai galimybė pasitikrinti, ar tinkamas jų pasirinkimas (atliekant užduotis atsakymų pagalba). Knyga padės ir versle kuriant struktūrą, tai yra supažindinant naujus savo verslo partnerius su tinklinės rinkodaros sistemos privalumais, tai gali būti kaip pradinė informacija kviečiant prie jūsų prisijungti naujus narius.“


„Kodėl daugelis žmonių baidosi tinklinės rinkodaros verslo sistemos? Daugelis nemato skirtumo tarp tinklinės rinkodaros ir tiesioginių pardavimų, tapatina šiuos dalykus, galvoja, jog bet kuriuo atveju reiks pardavinėti, siūlyti prekę ar paslaugą. Na, o pardavinėti mes nė vienas nenorime. Ir visgi, kokia tai verslo sistema?

1. Tai paslaugų arba prekių judėjimas nuo gamintojo iki galutinio vartotojo.

2. Sukurta organizacija, struktūra, tinklas užtikrina paslaugų ir prekių judėjimą.

3. Ši sistema apibrėžia atlygį žmonėms, kurie užtikrina paslaugų ir prekių judėjimą, apyvartas.

Tinklinė rinkodara – tai kliento suradimas ir išlaikymas, kai mes kuriame organizaciją (struktūrą, tinklą), per kurią juda prekės.“


„Tinklinės rinkodaros versle yra daug žmonių, kurie šia veikla užsiima papildomai šalia tiesioginio savo darbo, todėl, savaime suprantama, negali skirti daug laiko verslo kūrimui. Dėl šios priežasties daugeliui sunku lipti karjeros ir sėkmės laiptais. Mano supratimu, žmogus, kuris pradeda tinklinės rinkodaros verslą, turi turėti tikslą – samdomą darbą pakeisti nuosavu verslu. Neturėdamas savo ateities matymo žmogus ir toliau parduoda save darbdaviui, o ši veikla ir lieka tik kaip papildomos pajamos. Kiekvieną norėčiau paskatinti ryžtingiau priimti sprendimus ir išlaisvinti save iš apribojimų.“


„Daugelis tinklinės rinkodaros verslo atstovų šiandien tik „žaidžia“ verslą, todėl žmonėms norintiems užsiimti verslu ar tikriems verslininkams nepatikimai ir nerimtai atrodo tinklinės rinkodaros verslo sistemos idėja kaip galimybė verslui. Nors iš tiesų tai yra galimybė sukurti verslą neinvestuojant ir netrukus gaunant grąžą už investuotą laiką į mokymąsi, tobulėjimą ir kitų mokymą kaip kurti verslą. Tai nėra direktorių ir pavaldinių santykiai kaip tradiciniame versle, tai paremta partnerystės ir komandinio darbo principu – jei pasieksi sėkmės tu, tai tuomet sėkmingas būsiu ir aš.“



Verslininkė Rima Vaicekauskienė nuo 1994 metų vadovauja savo individualiai įmonei „Klasikinė Mada“. Su tinklinės rinkodaros verslo sistema susipažino 1995 metais, dalyvaudama įvairių tiesioginių pardavimų ir tinklinės rinkodaros kompanijų projektuose. 2001-aisiais ėmėsi vystyti verslą tinklinės rinkodaros srityje. Šiuo metu ji yra pasaulyje gerai žinomo tarptautinio koncerno viena tarp sėkmingiausių lyderių Lietuvoje.

Pati nuolat mokosi, tobulina savo įgūdžius, dalyvauja įvairiuose mokymuose, seminaruose, konferencijose, Europos Sąjungos verslumo skatinimo projektuose; mėgsta įvairių sričių (sveikos gyvensenos, vidinės harmonijos subalansavimo, finansinio išprusimo, investavimo) asmeninio ugdymo literatūrą. Jai nesvetimi įvairūs paramos ir labdaros renginiai.

Šiais metais savo veiklą pradėjo R. Vaicekauskienės įsteigta viešoji įstaiga „Lyderystės ir verslo sistemos mokykla“. Joje mokoma tinklinės rinkodaros verslo sistemos pagrindų, tikslų nusistatymo, saviugdos, motyvacijos, naujų įpročių, įgūdžių ir komandos formavimo, vadovavimo ir kitų lyderiui reikalingų savybių.

  • Autorius: Rima Vaicekauskienė
  • Leidėjas:
  • Išleidimo metai: 2014
  • Knygos puslapių skaičius: 114
  • Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
  • ISBN ar kodas: 9789955706946

Kiti taip pat domėjosi


2014-11-12

Rekomenduoju. Paprastai ir suprantamai parašyta. Motyvuojanti. Radau atsakymus į rūpimus klausimus apie MLM.

Parašykite atsiliepimą apie "Tiesa apie tinklinę rinkodarą arba ką reikia žinoti pasirenkant MLM kompaniją"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Lietuvių literatūra

Online knygynas Patogupirkti.lt siūlo skaitytojams įsigyti internetu knygą "Tiesa apie tinklinę rinkodarą arba ką reikia žinoti pasirenkant MLM kompaniją", Rima Vaicekauskienė. Pasižvalgyti po platų knygyno asortimentą verta, nes pas mus visada rasite itin geras knygų kainas, išpardavimus, akcijas ir leidinius, kurie įprastai kainuoja pigiau nei fiziniuose knygynuose.

Apsispręsti, ar Rima Vaicekauskienė su knyga "Tiesa apie tinklinę rinkodarą arba ką reikia žinoti pasirenkant MLM kompaniją" jus sudomino, padės mūsų parengtas išsamus kūrinio aprašymas, kuriame pateikiame santrauką apie autoriaus kūrybą, trumpai užsimename apie siužetą (nebijokit, turinio neišduodame!), žanrą ar nagrinėjamas temas. 

Dar daugiau – mūsų online pirkėjai noriai palieka atsiliepimus apie perskaitytas knygas. Todėl iš karto sužinosite ar knyga "Tiesa apie tinklinę rinkodarą arba ką reikia žinoti pasirenkant MLM kompaniją" patiko skaitytojams bei kaip knygų mylėtojai įvertino kitus kūrinius, kuriuos parašė Rima Vaicekauskienė. Nepamirškite atsiliepimo apie knygą "Tiesa apie tinklinę rinkodarą arba ką reikia žinoti pasirenkant MLM kompaniją" palikti ir jūs.

 


Dažnai su "Tiesa apie tinklinę rinkodarą arba ką reikia žinoti pasirenkant MLM kompaniją" perkama kartu