NEMOKAMAS PRISTATYMAS į Smartpost paštomatus nuo 15€

Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 15 € *

Verslo knygų rinkinys "Pagalba verslui" (9 knygos už 6 knygų kainą)

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas

Šiuo metu neparduodama

2024-03-31 14.99 SoldOut

Knygos "Verslo knygų rinkinys "Pagalba verslui" (9 knygos už 6 knygų kainą)" aprašymas

Bendrovės persilaužimas


Kodėl daugelis bendrovių pradeda nuo smulkiojo verslo ir nebando dairytis toliau?

Kuo skiriasi tos kelios bendrovės, sėkmingai įveikusios pirmąją įkūrimo stadiją?

Knygoje "Bendrovės persilaužimas" Keithas McFarlandas aprašo, kaip paprastos bendrovės tampa nepaprastomis, ir daro išvadą, kad sėkmė čia niekuo dėta.

"Bendrovės persilaužime" Keithas McFarlandas mums pateikia gudrią verslo Bermudų trikampio metaforą. Knygoje daug įžvalgų ir patarimų, kurie padės verslo lyderiui pasirinkti teisingą kelią bendrovės plėtros laikais. McFarlandas daug dėmesio skiria išlaidų valdymui, klientams ir vikriam reagavimui į išorinius veiksnius. Knyga įkvėps vadovus atmesti smulkius įsišaknijusius ego tikslus, priimti idealistines vertybes, leidžiančias įtvirtinti moralinį autoritetą visuose organizacijos lygiuose, ir tapti tikrais lyderiais.

Iš daugiau nei septynių tūkstančių tirtų bendrovių atsijojęs devynias, kurios išaugo į stambias žaidėjas, McFarlandas pateikia mitus griaunančias įžvalgas ir aprašo tikrąsias priemones, kurios bet kam gali padėti savo verslą padaryti išskirtinį.



Efektyvi prekyba


Efektyvios prekybos esmė – padėti jums užsidirbti daugiau pinigų, laimėti prekybos mūšį, pagelbėti jums ir jūsų komandai išsiskirti iš kitų.

Čia nerašoma apie neįmanomus dalykus ir apie tai, kaip tapti vienu iš saujelės žmonių, kurie išrado ką nors nauja. Ši knyga gali išmokyti jus pasikliauti savo, kaip prekybininko, nuojauta ir patarti, kaip pasinaudoti kitų įgyta patirtimi. Tai nuostabus asmeninių įžvalgų, išsamių situacijų analizių ir daugybės įdomių interviu su geriausiais prekybininkais derinys. Tai dar viena knyga, kurią būtina perskaityti visiems prekybininkams.

"Efektyvi prekyba" - praktiška ir atvira knyga – čia atrasite nuorodas į šaltinius, kurie padės jums sukurti visą prekybos strategiją, sukurti naują stilių, pasiekti geresnių rezultatų ir patirti daugiau gerų akimirkų.

Richard Hammond didžiuojasi galėdamas vadintis prekybininku. Jis turi daugiau nei dvidešimt vienų metų patirtį ir vis tiek kiekvieną dieną patiria malonumą dirbdamas šį darbą.

Jam puikiai sekasi konsultanto karjera – jo veiklos spektras labai platus – nuo globalių formatų kūrimo iki darbo su prekybos centrais Centrinėje Azijoje ir konsultacijų teikimas prekybos įmonėms visoje Europoje.




Energingesnės bendrovės link


Knygoje „Energingesnės bendrovės link“ pateikiamas novatoriškas „3e“ vadovavimo modelis, kuris apima tris elementus: vizijos kūrimą (envisioning), darbuotojų įtraukimą (engaging) ir įgyvendinimą (executing).

Vadovaudamiesi šiuo modeliu, jūs galėsite sukurti nepakartojamą savo organizacijos ateities viziją, suburti pasekėjus jai realizuoti ir padidinti komandinio darbo, nukreipto į svajonės įgyvendinimą, kokybę.

Turite labai greitai bėgti, bent jau tam, kad neatsiliktumėte nuo kitų.

Girdėtas posakis. Iš esmės, juo nusakomas pokyčių tempas ir mastas, t. y. nė vienas nei šiandieniame versle, nei asmeniniame gyvenime negalime leisti sau stabtelėti. Nesvarbu, siekiate būti geriausiu savo srities specialistu, ar valdyti novatoriškiausią tam tikros srities bendrovę.

Kaip tai padaryti? Kaip vadovauti, kad spėtumėte su pokyčiais?

„Verslo knygų lentynos lūžta nuo iliustruotų leidinių, argumentuojančių, kodėl žmonės ir organizacijos turi keistis. Greta jų guli kitos knygos, aiškinančios žmonėms ir organizacijoms, kaip jie turi elgtis, norėdami pasikeisti. Mums tai visada atrodė nesuprantama ir neveiksminga. Norėdami keistis, žmonės ir organizacijos turi suprasti ir pasikeitimo priežastis, ir būdus – ir kodėl, ir kaip. Nė vienas iš šių dviejų dalykų negali atstoti kito.“

Taip savo knygą „Energingesnės bendrovės link“, kurią Lietuvoje išleido „Verslo žinios“, pradeda Jonas Ridderstråle‘is ir Markas Wilcoxas. Dvi dalys - būtent dėl šios priežasties, t. y. tam, kad būtų aiškiai aptartos pasikeitimo priežastys ir būdai, knygą sudaro dvi dalys.

Pirmoje dalyje, parašytoje J. Ridderstråle‘io, keliami klausimai, kuriuos verta užduoti sau, jei norite būti aktyvūs ateityje.

Antroje dalyje siekiama atsakyti į klausimą, kaip įgyvendinti pokyčius, t. y. paaiškinti antrąjį lygties kintamąjį. Pokyčių modeliui M. Wilcoxas pritaikė savo 25 metų darbo korporacijose patirtį. Šioje dalyje daugiau kalbama apie praktinius dalykus. Joje pateikiamas ne sėkmės receptas, o idėjų, veiksmų, geros ir blogos patirties rinkinys, apimantis ir daugybę pavyzdžių apie tai, ką kasdien veikia vadovai, įgyvendindami pokyčius.

Žinoma, abi šios knygos dalis galima skaityti atskirai. Tačiau priežastys ir veikimo būdai yra glaudžiai susiję dalykai. Juk paprastai sužinojus „kodėl“, siekiama sužinoti ir „kaip“.

Nepaisant to, kad patys autoriai pirmą knygos dalį apibūdina veikiau kaip teorinę, joje keliamos mintys nuolat grindžiamos gausiais praktiniais pavyzdžiais. J. Ridderstråle‘is joje kalba apie talentų karus ir apie tai, kodėl gabiausi darbuotojai tiek daug reikalauja iš savo vadovų, taip pat apie meistriškumą ir aktyvų vadovavimą, vadybos aukas, sprendimų atskyrimą ir žmonių galios didėjimą, pasitikėjimą ir drąsą. Antroje, M. Wilcoxo rašytoje knygos dalyje nagrinėjami „kaip“ elementai. Taigi, remiantis konkrečiais praktiniais pavyzdžiais, aptariama, kas yra vizijos kūrimas ir kokie jo elementai. Autorius nagrinėja, kas yra įtraukimas, įgyvendinimas ir kokios yra jų dedamosios. Kalbama ir apie tai, kaip ugdyti vadovus bei su kokiais iššūkiais jie susiduria.

Taigi šioje knygoje autoriai pristato savo požiūrį, kaip reikia vadovauti, kad jūs ir jūsų komanda įgyvendintų pokyčius. Tai konkretus požiūris, suformuotas remiantis tyrinėjimais.Jonas Ridderstråle‘is priklauso Europos verslo guru naujosios kartos avangardui.

Kas dveji metai sudaromame pasauliniame vadybos teoretikų reitinge The Thinkers 50 jis (ir jo ankstesnysis kolega Kjell A. Nordström) užima tryliktą vietą.  Dėl bekompromisio, vaizduotę kaitinančio ir, neabejotinai, naujo požiūrio į šiuolaikinį verslą jis tapo vienu populiariausių ir labiausiai vertinamų lektorių. Jonas konsultavo ne vieną tarptautinę korporaciją ir padėjo plėtoti veiklą „Swedish Management Group“ – vienai pirmaujančių Skandinavijos vadybos plėtros kompanijų. Jonas turi verslo administravimo magistro ir filosofijos daktaro mokslo laipsnius. Šiuo metu jis yra Ashridge‘o verslo mokyklos Jungtinėje Karalystėje vizituojantis profesorius. Markas Wilcoxas įsteigė Didžiosios Britanijos konsultavimo įmonę „RedThread Consulting“. Jos klientai – „Sony“, Britanijos armija ir „Hilton".



Gravitacinė rinkodara


Kiekvienas verslininkas pasaulyje turėtų nusipirkti keletą knygos "Gravitacinė rinkodara. Mokslas, kaip pritraukti pirkėjus" egzempliorių ir visada juos laikyti šalia...

Kodėl? Todėl, kad tai yra perversmą sukelianti knyga, kuri akimirksniu gali pakeisti jo verslą!

Ši knyga "Gravitacinė rinkodara. Mokslas, kaip pritraukti pirkėjus" pateikia naujoviškus būdus išsiskirti iš minios ir pritraukti būtent tuos klientus, kurių jūs norite, kurių jums reikia ir kokių nusipelnote. "Gravitacinė rinkodara" yra jūsų vedlys, padedantis patenkinti nuolat besikeičiančius vartotojų poreikius.

Knygoje mokoma, kaip akimirksniu užmegzti emocijomis paremtus savitarpio santykius.

Čia nėra bandymų laimėti apdovanojimus už kūrybingumą. Čia yra tik primygtinis raginimas sukurti įtikinamą savo žinios pasiuntimo būdą, kuris pakeičia žmonių mąstyseną.

Jimmy Vee, Travisas Milleris ir Joelas Baueris pateikia idėjas, kruopščiai išbandytas ir įrodytas tūkstančiuose skirtingų kolektyvų, visa, apie ką jie rašo, jų pačių išsamiai išnagrinėta ir griežtai įvertinta. Jimmy Vee ir Travisas Milleris yra jauni verslininkai, turintys potraukį mokyti ir įkvėpti kitus kurti verslą, kuris būtų malonus, paprastas ir klestintis (MPK). Jų rinkodaros įžvalgos buvo pritaikytos įvairiose pasaulio šalyse, tokiose kaip Kinija, Lenkija, Didžioji Britanija, Olandija, Pietų Afrika ir Kanada.

Joelas Baueris, pasak laikraščio Wall Street Journal Online, yra "neabejotinai didžiausias prekybos parodų sėkmės kūrėjas". Naudodamas prikaustančią dėmesį magijos, hipnozės, įtikinėjimo pirkti ir šou šėlsmo sintezę, Joelas parodose suburia minias iš praeivių ir paverčia juos noriais savo klientų pirkėjais.




Praktinė kainodara - geresniam rezultatui


Knyga "Praktinė kainodara - geresniam rezultatui" padės sužinoti, kaip kainos požiūriu teisingai pirkti ir parduoti ir kaip uždirbti kuo daugiau pelno iš pinigų, investuotų į savo įmonės veiklą ir rinkodarą.

Verslo pasaulis tampa vis globalesnis: Kinija, Indija ir kitos Azijos šalys ir toliau darys didelę įtaką viso pasaulio kainoms, verslas bus dar konkurencingesnis nei anksčiau. Kad konkurencingumas nereikštų žemesnių kainų ir mažesnio pelno, kainodaros specialistai privalo nepritrūkti profesionalumo.

Knyga "Praktinė kainodara - geresniam rezultatui" - tai praktinis vadovas smulkių ir vidutinių įmonių direktoriams ir vadybininkams. Joje patariama, kaip geriau tvarkyti kainodaros politiką, numatyti strategiją ir taikyti praktiką, siekiant kuo geriau pasinaudoti pirkėjams teikiama verte, ir optimizuoti įmonės pelningumą.

Knyga "Praktinė kainodara - geresniam rezultatui" tinka bet kurioje pasaulio vietoje įsikūrusiai įmonei - jos visur dabar susiduria su didėjančia konkurencija, kuri verčia mažinti kainas ir pelningumą.

Knygoje aptariamas kainodaros ir derybų strategijų taikymas ir verslo, ir individualių vartotojų rinkose, aiškinama, kaip įvertinti priimtų sprendimų poveikį pelnui.

Knygoje rašoma apie:

- Kainodaros sprendimų valdymą

- Finansinę "mechaniką"

- Rinkos veiksnius ir kainos sprendimų priėmimą

- Kaip kainą nustato daugelis įmonių - argumentus už ir prieš

- Pagrindines kainodaros strategijas

- Specialias kainodaros strategijas

- Kainodaros taktiką ir politiką

Autoriaus širdžiai artimos mažos ir vidutinės įmonės, – jis pats maždaug penkiolika metų vadovavo tokiai įmonei, – tad knyga labiausiai skiriama mažesniųjų įmonių vadovams. Maža arba vidutinė įmonė, kurioje politika ne tokia intensyvi kaip stambiose pasaulinėse šiandienos įmonėse, išmanydama šioje knygoje pateiktas priemones, iš visų geriausiai sugebės taikyti knygos pamokas ir klestėti.

Bet jei dirbate didelėje įmonėje, vis tiek paskaitykite šią knygą, ji bus naudinga, kai kada nors ateityje pradėsite savo verslą.



Sąnaudų apkarpymas


"Sąnaudų apkarpymas" pateikia sąnaudų vadybos priemonių rinkinį, kuris pagrįstas 25 metų konsultavimo patirtimi vadovaujant tarptautiniams sąnaudų mažinimo projektams. Knyga parodo, kuo skiriasi sumani ir bloga sąnaudų vadyba.

Sąnaudų vadyba tinka ir privataus sektoriaus įmonėms, ir viešojo sektoriaus organizacijoms, visų lygių vadybininkams.

Ši knyga apima ir vienkartines sąnaudų mažinimo programas, bet svarbiausia jos tema yra tai, kas domina daugumą vadovų - ilgalaikė sąnaudų vadybos programa.

"Sąnaudų apkarpymas" pateikia struktūrinį, praktišką požiūrį į sumanią sąnaudų vadybą siūlydamas svarbiausių idėjų ir sąnaudų vadybos strategijų rinkinį, sąnaudų analizės schemas ir praktinius būdus, kaip įdiegti sąnaudų mažinimo programas.

Andrew Wilemanas yra didelių tarptautinių bendrovių generalinių direktorių ir įmonės tarybos narių lygio klientų konsultantas. Jis vadovauja strategijos, organizavimo, įsigijimo ir eksploatavimo projektams. Be to, jis yra "OC&C Strategy Consultants" patarėjas ir nuolat rašo straipsnius bei skiltis į "Management Today".



Sprendimų priėmimo menas 


Kodėl dauguma žmonių atsisakys žaisti iš dešimties svarų sterlingų, tačiau rizikuos savo visomis santaupomis pradėdami nuosavą verslą?

Kiek jums reikia informacijos, kad priimtumėte verslo sprendimą?

Kodėl taip sudėtinga nutraukti žlungantį projektą?

Kodėl dažnai klysta manantieji, jog laimėjusieji praeityje laimės ir ateityje?

Kada pokeryje metas išmesti kortas?

Ir apskritai, ką bendra turi pokeris su verslo sprendimų priėmimu?

"Sprendimų priėmimo menas" - knyga, kurioje išdėstytas be galo patrauklus požiūris į painius procesus, lemiančius sprendimo priėmimą. Vadovams tenka nuolat priimti sprendimus - iš tikrųjų galima sakyti, jog jiems už tai ir mokama. Sugebėjimas priimti sprendimus sukuria aiškumo ir valdymo iliuziją. Tačiau tikrovėje labai mažai dalykų yra apibrėžti ir aiškūs, labai nedaugelį dalykų, ypač sudėtingame verslo vadovo pasaulyje, galima valdyti. Įprasta manyti, kad turėdami pakankamai žinių, mes galime priimti protingą, objektyvų, „teisingą" sprendimą, kuris leis pasiekti norimus rezultatus.

Chrisas Blake'as mums parodo, kad verslas, kaip ir gyvenimas, kaip ir pokeris, yra kupinas nežinomybės bei rizikos - teisingas veiksmas ne visada užtikrina norimus rezultatus.

Taigi, kaip vadovams dirbti nuolat besikeičiančiame pasaulyje?

Kokias klaidas visi darome priimdami sprendimus?

Kaip pasinaudoti šiomis žiniomis, kad klystume rečiau?

Psichologijos, tikimybių teorijos ir pokerio paslaptimis pagrįstus atsakymus į šiuos klausimus rasite įdomioje knygoje.

Tai knyga labiau apie sprendimų priėmimo meną nei apie sprendimų priėmimo mokslą, kadangi dvidešimt pirmajame amžiuje svarbiausia vadovo savybe tampa sugebėjimas atsikratyti situacijos aiškumo mito ir efektyviai vadovauti visiškai neapibrėžtoje situacijoje. Jei manote, kad jums verta patobulinti savuosius sprendimų priėmimo įgūdžius, knyga "Sprendimų priėmimo menas" jums bus nepamainomas ir įdomus draugas, gerokai praplėsiantis jūsų suvokimą.



Strategijos įgyvendinimas

Verslo pasaulyje gausu brangių, gerais norais grįstų, tačiau žlugusių strategijų. Kodėl taip įvyko?

Dažnai taip nutinka todėl, kad vadovai neišanalizuoja visų strategijoms įgyvendinti reikalingų projektų ir į juos neinvestuoja.

Visais laikais strategijos įgyvendinimas buvo nenuspėjamas, retai pavykstantis visuose organizacijos lygmenyse. Knyga „Strategijos įgyvendinimas“ skatina verslo vadovus iš naujo suderinti savo strategines idėjas ir tapti strategijų įgyvendinimo vadovais bei panaudoti visus savo organizacijos pajėgumus.

Skirtingai nei daugelyje publikacijų, kuriose strategijų tema nagrinėjama bendrais bruožais, šioje knygoje mokoma kurti sudėtines sėkmingos strategijos dalis, panaudojant projektų portfelį, kurį galite stebėti realiu laiku.

Knygoje aptariama, kaip pasirengti strategijos įgyvendinimui, kaip susidėlioti tikslus ir pamatuoti, ar sekasi jų siekti, kaip suderinti strategiją ir organizacijos kultūrą bei subkultūras, kaip strategiją suskaidyti į projektus ir juos įgyvendinti, kaip projektų rezultatus paversti nuolatiniais.

Markas Morganas, „IPSolutions Inc.“ mokymų vadovas ir Stenfordo universiteto pažangaus projektų valdymo programos praktikos vadovas.

Raymondas E.Levittas, Stenfordo universiteto Statybos ir aplinkos inžinerijos fakulteto profesorius ir Stenfordo Pažangaus projektų valdymo programos mokslo direktorius.

Williamas Malekas, „Strategy2Reality LLC“ strategijos vykdytojas, nepriklausomas konsultantas ir instruktorius bei buvęs „IPSolutions Inc.“ generalinis direktorius. Nuo 2002 iki 2006 m. buvo Stenfordo Pažangaus projektų valdymo programos vadovas.



Verslininko kelias į sėkmę

Nors įsteigiama milijonai smulkių įmonių, dauguma jų gyvuoja palyginti trumpai. Apskritai įmonių gyvavimo trukmė trumpėja. Šiandien veikia mažiau kaip trečdalis prieš 30 metų buvusių pirmaujančių Jungtinių Valstijų įmonių. Daugiau kaip pusė visų savarankiškai valdomų įmonių nustojo gyvuoti per penkerius metus nuo įsteigimo. Kadangi tik labai mažai įmonių auga pelningai, neišvengiamai kyla klausimas apie klaidas, kurios įvardintos šioje knygoje "Verslininko kelias į sėkmę".

Knygą "Verslininko kelias į sėkmę" sudaro trys dalys.

Pirmoji dalis skirta nustatyti, kur jūsų įmonė yra dabar, kokie jos privalumai ir trūkumai.

Antroji dalis padės išsiaiškinti, kur norėtumėte nuvesti savo įmonę ir kokias strategijas galite taikyti.

Trečioji dalis nagrinėja, kaip sieksite įmonės augimo tikslų, ir padeda dokumentuoti įmonės raidą naujame verslo plane.

Kiekvienoje knygos "Verslininko kelias į sėkmę" dalyje aptariami joms bendri esminiai vadybos dalykai:

• darbuotojai ir vadovybė;

• finansų valdymas ir kontrolė;

• rinkodara.

Kiekvienoje minėtų sričių kalbama apie elektroninį verslą, nes internetas suteikia naujų galimybių daugeliui įmonių.

Siekiant padėti jums iš karto pritaikyti idėjas savo įmonėje, pateikti klausimų sąrašai ir klausimynai. Skyrių pabaigoje skiriama užduotis, padedanti peržiūrėti aptartą temą pagal jūsų darbo įmonėje patirtį. Tvirtai tikime, kad visa vadybos teorija naudinga tik tiek, kiek galite pritaikyti ją savo versle siekdami pelno tikslų.

  • ISBN ar kodas: KOMPL-10

Kiti taip pat domėjosi


Parašykite atsiliepimą apie "Verslo knygų rinkinys "Pagalba verslui" (9 knygos už 6 knygų kainą)"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Lietuvių literatūra

Online knygynas Patogupirkti.lt siūlo skaitytojams įsigyti internetu knygą "Verslo knygų rinkinys "Pagalba verslui" (9 knygos už 6 knygų kainą)", . Pasižvalgyti po platų knygyno asortimentą verta, nes pas mus visada rasite itin geras knygų kainas, išpardavimus, akcijas ir leidinius, kurie įprastai kainuoja pigiau nei fiziniuose knygynuose.

Apsispręsti, ar su knyga "Verslo knygų rinkinys "Pagalba verslui" (9 knygos už 6 knygų kainą)" jus sudomino, padės mūsų parengtas išsamus kūrinio aprašymas, kuriame pateikiame santrauką apie autoriaus kūrybą, trumpai užsimename apie siužetą (nebijokit, turinio neišduodame!), žanrą ar nagrinėjamas temas. 

Dar daugiau – mūsų online pirkėjai noriai palieka atsiliepimus apie perskaitytas knygas. Todėl iš karto sužinosite ar knyga "Verslo knygų rinkinys "Pagalba verslui" (9 knygos už 6 knygų kainą)" patiko skaitytojams bei kaip knygų mylėtojai įvertino kitus kūrinius, kuriuos parašė . Nepamirškite atsiliepimo apie knygą "Verslo knygų rinkinys "Pagalba verslui" (9 knygos už 6 knygų kainą)" palikti ir jūs.

 


Dažnai su "Verslo knygų rinkinys "Pagalba verslui" (9 knygos už 6 knygų kainą)" perkama kartu