Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Knygoje viskas labai paprastai ir aiškiai dėstoma. Man tikrai pravertė.
Šiuo metu neparduodama
"Marketingo valdymo pagrindai" - adaptuotas Filipo Leino Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos "Marketingo valdymas"("Marketing Management, 12th Edition") leidimas.
Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis "Marketingo valdymo pagrindų" leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.
TRUMPAS TURINYS
I DALIS: MARKETINGO VALDYMO SAMPRATA / 19
1. Marketingas dvidešimt pirmajame amžiuje / 19
2. Marketingo strategijų ir planų kūrimas bei įgyvendinimas / 41
3. Rinka, rinkos paklausa ir marketingo aplinka / 62
II DALIS: SANTYKIAI SU VARTOTOJAIS / 89
4. Vartotojiškos vertės kūrimas, pasitenkinimas ir lojalumas / 89
5. Vartotojų rinka / 112
6. Įmonių rinka / 132
7. Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas / 149
III DALIS. STIPRIŲ PREKĖS ŽENKLŲ KŪRIMAS / 171
8. Prekės ženklo vertės kūrimas / 171
9. Pozicionavimas ir konkuravimo strategijos / 194
IV DALIS: RINKOS PASIŪLYMŲ FORMAVIMAS / 221
10. Prekės strategija ir marketingas prekės gyvavimo ciklo stadijose / 221
11. Paslaugų kūrimas ir valdymas / 248
12. Kainų strategijos ir programų kūrimas / 268
V DALIS: VERTĖS PERDAVIMAS / 295
13. Vertės grandinės ir marketingo kanalų kūrimas bei valdymas / 295
14. Mažmeninės prekybos, didmeninės prekybos ir logistikos valdymas / 317
VI DALIS: VERTĖS KOMUNIKACIJOS VALDYMAS / 341
15. Integruotosios marketingo komunikacijos kūrimas ir valdymas / 341
16. Masinės komunikacijos valdymas / 360
17. Asmeninės komunikacijos valdymas / 384
VII DALIS: SĖKMINGŲ ILGALAIKIŲ SANTYKIŲ KŪRIMAS / 406
18. Marketingo valdymas pasaulio ekonomikoje / 406
Žodynėlis / 425
Knygoje viskas labai paprastai ir aiškiai dėstoma. Man tikrai pravertė.
Super knyga,
Knyga lengvai skaitosi, aiškiai ir suprantamai dėstomos mintys. Nesvarbu kur atsiverstum visada gauni puikių įdėjų pritaikomų savo versle. Tikrai vertingos šio autoriaus knygos.
Parašykite atsiliepimą apie "Marketingo valdymo pagrindai"
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti
Žanras: Marketingo knygos
Philip Kotler, Kevin Lane Keller pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą "Marketingo valdymo pagrindai", kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu.
Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos "Marketingo valdymo pagrindai" aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos "Marketingo valdymo pagrindai" už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau.
Perskaitėte knygą "Marketingo valdymo pagrindai"? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Philip Kotler, Kevin Lane Keller tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams.