0

Rinkodaros tyrimų praktinės užduotys

  • Nuolaida knygai -32%
Internetu: 4,09 €
Knygyne: 5,99 €*
Sutaupote: 1.90 € (32%)
  • Pristatymo trukmė: 2 darbo dienos
Turime sandėlyje
Informacija

Rinkodaros tyrimų praktinės užduotys

  • Leidėjas: KTU leidykla Technologija
  • Išleidimo metai: 2007
  • Formatas: Minkštu viršeliu
  • Puslapių skaičius: 60
  • ISBN ar kodas: 9789955252337

4.09 In stock
Į krepšelį
Aprašymas

Praktikoje sprendžiantiems rinkodaros tyrimų problemas svarbu ne tik teorinės ir metodinės žinios, kurios išsamiai pateikiamos lietuvių autorių V.Pranulio, A.Pajuodžio, S.Urbonavičiaus, R.Virvilaitės vadovėlyje „Marketingas“ ir V.Pranulio vadovėlyje „Marketingo tyrimai“, bet ir tyrėjui reikalingi praktiniai įgūdžiai. Siekiant palengvinti rinkodaros tyrimų vadovėliuose pateikiamų temų supratimą ir įsisavinimą, šiame leidinyje praktinės užduotys pateikiamos tapačiai V.Pranulio vadovėlyje „Marketingo tyrimai“ nagrinėjamoms temoms.
Manytume, kad leidinys pravers ne tik studijuojantiems rinkodaros tyrimų modulį, bet ir verslininkams, vykdantiems rinkodaros tyrimų projektus.

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu