0

Visavertė mityba 30 dienų

Šiuo metu neparduodama
Bet jus tikrai sudomins kuri nors knygą iš pasiūlymo ATPIGO! ar POPULIARIAUSIŲ KNYGŲ!
Informacija

Visavertė mityba 30 dienų

  • Leidėjas: Tyto alba
  • Išleidimo metai: 2015
  • Formatas: 21x24, puskiečiai viršeliai
  • Puslapių skaičius: 413
  • ISBN ar kodas: 9786094661396

Šiuo metu neparduodama

Aprašymas

„Visavertė mityba 30 dienų“ –  „The New York Times“ bestseleris, kuris pasirodęs 2009 m. ne tik padėjo milijonams žmonių pakeisti savo mitybos įpročius, bet sugrąžino gyvenimo kokybę bei džiaugsmą.


Ši knyga - tai ne tik receptų rinkinys. Tai gyvenimo būdo vadovas, kaip be ligų ir nuovargio mėgautis geresne fizine bei psichologine savijauta. „30 dienų“ iššūkis, gimęs kaip vyro ir žmonos mitybos pokyčių eksperimentas, tapo populiariu pasauliniu judėjimu ir viena tinkamiausių dieta. „Visavertė mityba 30 dienų“ – knyga, kurios parduota per milijoną kopijų visame pasaulyje. Ji susilaukė ne vieno leidimo ir tęsinio, o socialiniai tinklai lūžta nuo šią dietą išbandžiusių žmonių emocijų.


„Visavertė mityba 30 dienų“ pagrįsta idėja ne papildyti mitybos racioną, bet jį sumažinti. Pagrindinis šio mitybos plano principas yra atsisakymas – cukraus, pieno produktų, grūdinių kultūrų, alkoholio ir ankštinių daržovių. Visi, kas išbandė Melissos ir Dalaso Hartwigų patarimus, džiaugiasi puikia savijauta – pagerėjusia miego kokybe, gebėjimu susikaupti, dingusiais virškinimo sunkumais, švytinčia oda, sumažėjusiais astmos, migrenos bei alergijos sukeliamaia nepatogumais.


Knygoje pateikiamas nuoseklus, žingsnis po žingsnio aprašytas mitybos planas. Jis padės atsisakyti nepageidaujamų produktų ir pakeisti savo mitybos įpročius. Tai penki žingsniai, kurie per trisdešimt dienų išmokys jus visko, ko reikia, kad nauja gyvensena taptų įpročiu. Motyvaciją sužadins knygoje pateikiamos tikros sėkmės istorijos, o nepasiklysti padės išsamūs atsakymai į dažniausiai iškylančius klausimus. Viską vainikuoja 100 receptų sėkmingo naujojo kelio pradžiai.


„Tai nėra vien mėsos valgymu grįstas mitybos planas – nereikės valgyti vien gyvūninės kilmės baltymų. Tris kartus per dieną teks suvalgyti nedidelę porciją mėsos, jūros gėrybių ar kiaušinių. Šalia mėgausitės gausybe daržovių. Lėkštė mirgės spalvomis, nes joje bus skirtingų daržovių, kai kurios iš jų sezoninės ar įsigytos vietiniame turguje. Vartosite sveikus riebalus – avokadus, alyvuoges ir jų aliejų, riešutus ir sėklas, galbūt ghee sviestą ar kokosų produktus. Viską vainikuos švieži prieskoniai ir prieskoninės žolelės, kurie praturtins kiekvieną patiekalą“, – pasakoja „Visavertė mityba 30 dienų“ kūrėja Melissa Hartwig.


Iš anglų kalbos vertė Jolita Parvickienė

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu