0

Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais

  • Nuolaida knygai -29%
Internetu: 3,59 €
Knygyne: 4,99 €*
Sutaupote: 1.40 € (29%)
  • Pristatysime: per 12-48 val.*
Turime sandėlyje
Informacija

Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais

  • Leidėjas: KTU leidykla Technologija
  • Išleidimo metai: 2015
  • Formatas: 15x21, minkštu viršeliu
  • Puslapių skaičius: 90
  • ISBN ar kodas: 9786090211861

3.59 In stock
Į krepšelį
Aprašymas

Leidinyje "Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais" pateiktos teorinės aplinkos marketingo taikymo įžvalgos ir jų pagrindimas, apibrėžiami tvariosios plėtros principai ir jų vaidmuo, tradicinio ir aplinkos marketingo skirtumai, atliekama teorinė konkurencinio pranašumo galimybių analizė ir aptariami santykiai su vartotoju.

Knyga "Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais" skirta studijuojantiesiems marketingą, vartotojų elgseną ir santykių marketingą. Joje pateikta medžiaga gali būti naudinga įmonių, ypač socialiai atsakingų, marketingo projektų vadovams bei visiems, besidomintiems marketingo klausimais.

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu