Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 20 € *

5.0
(2 įvertinimai) Įvertinkite
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas
2021-02-24 Ona

Skaitau jau ją (Majos istorija-1knygą jau perskaičiau) ir negaliu atsitraukt.Plane perskaityt visas serijos knygas ir turėt rinkinį namie:)

Šiuo metu neparduodama

2024-04-30 12.29 SoldOut

Knygos "Audrų sesuo. Alės istorija" aprašymas

Romanas „Audrų sesuo. Alės istorija“ yra antroji rašytojos Lucindos Riley ciklo „Septynios seserys“ dalis. Pirmoje knygoje mes susipažinome su Maja bei jos braziliškąja istorija. Šiame romane kartu su antrąja seserimi Ale persikelsime į Norvegiją.

Romanų ciklas „Septynios seserys“ pasakoja apie šešias mergaites, kurias įvairiuose pasaulio kampeliuose surado ir įsivaikino paslaptingas milijonierius. Mergaites jis pavadino Plejadžių žvaigždžių vardais, o kodėl šeimoje neatsirado septintoji sesuo, taip ir liko paslaptis.

Viskuo aprūpintos ir mylimos seserys užaugo pilaitėje ant Ženevos ežero kranto. Kiekviena pasirinko savo gyvenimo kelią. Knygoje „Septynios seserys. Majos istorija“ susipažinome su Maja, kuri tapo vertėja. Jos sesuo Alė – talentinga buriuotoja, išpildžiusi savo svajonę dalyvauti prestižinėje regatoje. Deja, džiaugsmą aptemdo žinia apie tėvo mirtį.

Susirinkusios į laidotuves seserys sužino, kad tėvas buvo palikęs nurodymus jį palaidoti nelaukiant dukrų, o kiekvienai merginai paliko po laišką. Jų paslaptingasis tėvas nurodė gaires, kurios padės sužinoti, iš kur kiekviena iš jų kilusi. Visos jos nori sužinoti tiesą, bet likimas yra paruošęs nemažai siurprizų.

Alė netrykšta noru keliauti į Norvegiją, kur ją veda tėvo nurodymai, tačiau galiausiai atsiduria šioje šalyje ir pasineria į jaunos dainininkės Anos Landvik gyvenimą. Ši atlikėja dainavo pirmajame žymiosios Griego operos „Peras Giuntas“ pastatyme. Paslaptis po paslapties, žingsnis po žingsnio, ir prieš Alės akis atsivers nepakartojama jos šeimos istorija.

Lucinda Riley kurdama ciklą „Septynios seserys“ kruopščiai darė namų darbus. Ji keliavo į aprašomas šalis, domėjosi istoriniu kontekstu. Majos istorijoje skaitytojai iš arčiau pamatė Rio de Žaneiro Kristaus statulos kūrimo užkulisius. Rašytoja kurdama personažus naudojo realius laiškus bei kitus šaltinius. „Audrų sesuo. Alės istorija“ leidžia geriau pažinti kompozitorių Griegą ir jo kūrybą.

Lucinda Riley – bestselerių autorė, kurios romanai itin mėgiami skaitytojų. Be „Septynių seserų“ romanų serijos lietuviškai yra išverstos dar bent šešios knygos. Visgi, daugiausiai dėmesio sulaukė minėtas ciklas.

Iš anglų kalbos vertė Kristina Miliūnienė

IŠTRAUKA

Egėjo jūra

Visada tiksliai prisiminsiu, kur buvau ir ką veikiau, kai sužinojau, kad mirė mano tėvas.

Gulėjau nuoga kaitindamasi saulėje "Neptūno" denyje, man ant pilvo ilsėjosi globėjiška Teo ranka. Priešais mus saulėje švytėjo tuščias auksaspalvio smėlio salos paplūdimys, jaukiai užstotas uolų. Skaidrus kaip krištolas žalsvai melsvas vanduo tingiai vilnijo, jam plakantis į smėlį kilo puošnios putos kaip kapucino puodelyje.

Jūra nurimusi, tada pagalvojau, kaip ir aš.

Praėjusį vakarą saulei leidžiantis išmėtėme inkarą įlankėlėje prie nedidelės Graikijos Machereso salos, tada nubridome į krantą prie uolų supamos vietelės nešini dviem šaltkrepšiais. Vienas buvo pilnas šviežių barzdučių ir sardinių, Teo sugautų tą dieną, kitame turėjome vyno ir vandens. Pridususi nuleidau sunkią naštą ant smėlio, o Teo švelniai pabučiavo mane į nosį.

- Mus išmetė į krantą ir dabar turim savo negyvenamą salą, - pareiškė jis plačiai išskėsdamas rankas priešais idilišką gamtovaizdį. - Einu, paieškosiu medgalių žuvims išsikepti.

Stebėjau, kaip nusigręžęs jis eina link pusmėnuliu supančių šį jaukų kampelį uolų, kurių plyšiuose vienur kitur buvo išsimėtę nudžiūvusių krūmų. Teo - pasaulinio lygio buriuotojas, bet žvelgiant į jo liekną kūną neatrodo, kad jis toks stiprus. Palyginti su vyrais, su kuriais pasitaiko per regatą buriuoti komandoje, - jie atrodo esą vien iš raumenų, su Tarzano krūtine, - Teo visai menkas. Beveik iškart pastebėjau jo gerokai raišuojančią eiseną. Vėliau jis papasakojo, kaip vaikystėje iškritęs iš medžio susilaužė kulkšnį, bet kaulas netinkamai sugijo.

- Manau, dar ir dėl to man lemta gyventi ant vandens. Kai buriuoju, niekas nesupranta, kaip juokingai atrodau vaikščiodamas žeme, - tada tyliai nusijuokė jis.

Išsikepėme žuvis, vėliau mylėjomės po žvaigždėmis. Išaušęs rytas mums buvo paskutinis drauge, praleistas laive. Prieš tai, kai nusprendžiau, kad vis dėlto jau reikia grįžti prie ryšių su pasauliu ir įsijungusi mobilųjį sužinojau savo gyvenimą subyrėjus į šipulius, gulėjau ten šalia jo visai rami, o mintyse tarsi siurrealistinis sapnas iškilo mudviejų su Teo meilės stebuklas ir kaip mudu atsidūrėme čia, šioje nuostabiai gražioje vietelėje...

Patį pirmą kartą Teo išvydau prieš metus per Heinekeno regatą Šventojo Martyno saloje, Karibuose. Laimėtojų komanda šventė pergalę, ir per tą vakarienę mane sudomino žinia, kad jos kapitonas yra Teo Fales-Kingsas. Buriuotojų pasaulyje jis buvo garsenybė, per pastaruosius penkerius metus atvedęs į pergalę daugiau komandų atviros jūros regatose nei kuris kitas kapitonas.

- Jis visai ne toks, kokį vaizdavausi, - tyliai pasakiau Robui Belamiui, senam draugui iš Šveicarijos rinktinės. - Su tais akiniais raginiais rėmeliais atrodo kaip koks apkiautėlis. - O pastebėjusi jį pakilus ir einant prie kito stalelio pridūriau: - Be to, labai jau keista jo eisena.

- Tikrai, jis nėra tipiškas sveikata trykštantis buriuotojas, kaip vaizdavaisi, - sutiko Robas. - Bet tas vyrukas, Al, yra tiesiog nepranokstamas. Jūroje jis turi šeštąjį jausmą, ir nėra tokio, kuriuo per audrą labiau pasitikėčiau nei juo kaip komandos kapitonu.

Netrukus tą vakarą Robas mudu trumpai supažindino ir, kai Teo spaudė man ranką, pastebėjau, kad jo žalios akys su šviesiai rudom dėmelėm susimąsčiusios.

- Vadinasi, tu ta garsioji Al D'Aplesjė.

Balsas, nors su britišku akcentu, buvo šiltas ir tvirtas.

- Taip, su antra dalim sutinku, - tariau sutrikusi dėl komplimento, - bet garsus iš tiesų tik tu. - Stengdamasi, kad žvilgsnis išliktų tvirtas jam taip į mane stebeilijant, pamačiau, kaip jo bruožai sušvelnėjo, jis trumpai nusijuokė. - Kas čia taip juokinga? - paklausiau.

- Atvirai sakant, tavęs nesitikėjau.

- Kaip suprasti "tavęs"?

Teo dėmesį atitraukė fotografas, norintis komandos nuotraukos, tad aš taip ir nesužinojau, ką jis norėjo pasakyti.

Nuo to laiko vis pastebėdavau jį įvairiuose renginiuose, susijusiuose su regatomis, kuriose dalyvavome, - vis kur nors kitame salės gale. Jį gaubė nenusakomi energijos virpesiai, o tykus, bet nevaržomas juokas, regis, traukte traukė prie jo žmones, nors iš pažiūros atrodė santūrus. Per oficialius renginius Teo paprastai būdavo su chaki spalvos kelnėmis ir susilamdžiusiu lininiu švarku, kad pamalonintų regatos rėmėjus, bet avėdavo senus jūreiviškus batus, o jo kaštoniniai plaukai visada būdavo susitaršę, todėl jis atrodydavo kaip ką tik nužengęs nuo denio.

Kiti taip pat domėjosi

2021-02-24

2017-08-08

super

Parašykite atsiliepimą apie "Audrų sesuo. Alės istorija"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Šiuolaikinė užsienio literatūra

Online knygynas Patogupirkti.lt siūlo skaitytojams įsigyti internetu knygą "Audrų sesuo. Alės istorija", Lucinda Riley. Pasižvalgyti po platų knygyno asortimentą verta, nes pas mus visada rasite itin geras knygų kainas, išpardavimus, akcijas ir leidinius, kurie įprastai kainuoja pigiau nei fiziniuose knygynuose.

Apsispręsti, ar Lucinda Riley su knyga "Audrų sesuo. Alės istorija" jus sudomino, padės mūsų parengtas išsamus kūrinio aprašymas, kuriame pateikiame santrauką apie autoriaus kūrybą, trumpai užsimename apie siužetą (nebijokit, turinio neišduodame!), žanrą ar nagrinėjamas temas.

Dar daugiau – mūsų online pirkėjai noriai palieka atsiliepimus apie perskaitytas knygas. Todėl iš karto sužinosite ar knyga "Audrų sesuo. Alės istorija" patiko skaitytojams bei kaip knygų mylėtojai įvertino kitus kūrinius, kuriuos parašė Lucinda Riley. Nepamirškite atsiliepimo apie knygą "Audrų sesuo. Alės istorija" palikti ir jūs.