0

Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika

  • Nuolaida knygai -63%
Internetu: 9,99 €
Knygyne: 26,49 €*
Sutaupote: 16.50 € (63%)
  • Pristatysime: per 12-48 val.*
Turime sandėlyje
Informacija

Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika


9.99 In stock
Į krepšelį
Aprašymas

Šios monografijos

"Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika"

tyrimo objektas – etikos ir logikos mokslų sąsajos problema bei galimybė mokyti(s) etikos remiantis loginio mąstymo taisyklėmis.



Leidinyje "Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika" nagrinėjama loginio mąstymo ugdymo svarba mokant(is) etikos, loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo(si) teorinės prielaidos, racionalistinė moralės ugdymo samprata ir jos įtaka moralinio ugdymo principams, dorinio ugdymo vientisumo paradigma, kritinio ir kūrybinio mąstymo santykis moralės srityje, loginio mąstymo reikšmė analizuojant ir interpretuojant moralinius reiškinius.




Turinys



ĮVADAS  /  7


I. LOGINIO MĄSTYMO UGDYMO(SI) SVARBA, MOKANT(IS) ETIKOS / 25

1. Loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo(si) teorinės prielaidos. Racionalistinė moralės ugdymo(si) samprata ir jos įtaka moralinio ugdymo(si) principams / 25

2. Dorinio ugdymo(si) vientisumo paradigma /  33

3. Kritinio ir kūrybinio mąstymo santykio moralės srityje analizė / 45

4. Loginio mąstymo reikšmė, analizuojant ir interpretuojant moralinius reiškinius / 54


II. LOGINIU MĄSTYMU PAGRĮSTO MORALĖS UGDYMO(SI) MODELIO KŪRIMO IR TYRIMO METODOLOGIJA BEI DIZAINAS / 67

1. Tyrimo konceptualusis pagrindas / 67

2. Tyrimo metodų apžvalga ir tyrimo organizavimas / 69


III. LOGINIO MĄSTYMO KOMPETENCIJA PAREMTO DORINIO UGDYMO(SI) MODELIS / 82

1.   Loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo (si) modelio praktinės prielaidos  / 82


ETIKOS PROBLEMŲ ANALIZĖ REMIANTIS LOGINIO MĄSTYMO TEORIJA IR PRAKTIKA

1.1. 9-10 klasių etikos vadovėlių analizė ir jų koreliacija su Pagrindinio ugdymo bendrosiomis programomis / 83

1.2. Mokytojų ir mokinių apklausos, siekiant išsiaiškinti loginio mąstymo kompetencijos svarbą moralinio ugdymo(si) procese, duomenų interpretacija ir analizė / 87

2. Loginio mąstymo kompetencija paremto dorinio ugdymo(si) modelio kūrimo etapai ir struktūra / 92


IV. EMPIRINIS LOGINIO MĄSTYMO KOMPETENCIJOS UGDYMO(SI) MODELIO MOKANT ETIKOS 9-10 KLASĖSE

PAGRINDIMAS / 99

1. Žvalgomosios apklausos duomenų analizė / 100

2. Ugdomojo eksperimento duomenų analizė / 103


IŠVADOS / 159

SUMMARY  /  164

LITERATŪRA /  167

PRIEDAI / 178

ASMENVARDŽIŲ RODYKLĖ / 199


Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu