0
0
Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 20 € *

Ilgoji uodega

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas

Šiuo metu neparduodama

2024-04-30 0.99 SoldOut

Knygos "Ilgoji uodega" aprašymas

"Ilgoji uodega. Kodėl ateities verslas taps prekių įvairovės verslu" - tai pati reikšmingiausia verslo knyga po ,"Virsmo taško" pasirodymo. Joje Chrisas Andersonas (naujausia autoriaus knyga lietuvių kalba - TED Talks. Viešasis kalbėjimas) tvirtina, kad komercijos ir kultūros ateitis priklauso ne masiškai perkamiems hitams, tradicinės paklausos kreivės viršūnei, bet nesėkmingais laikomiems kūrybiniams bandymams - be galo ilgai tos kreivės uodegai.


"Ilgoji uodega" nagrinėja esminę pasaulio ekonomikos permainų grandį. Blokbasterių modeliai, Pareto dėsnis, vis trumpėjantys prekių gyvavimo ciklai, roko muzikos žvaigždžių užkariautos teritorijos - visa tai tampa nebe taip reikšminga ir aktualu.

Nauja interneto paskatinta ekonomika pripažįsta bendradarbiavimą, dalyvavimą, išskirtinumą ir suduoda smūgį „senajai gvardijai“.


Internetas ir beveik neribotas pasirinkimas, jo siūlomas vartotojams, keičia mūsų pasaulį. Rytojaus rinkos priklauso tiems, kurie sugeba tuo pasinaudoti. Ilgojoje uodegoje rašoma apie gausybės ekonomiką - visiškai naują verslo modelį, kurio galia dar tik pradeda reikštis. Neribotas pasirinkimas leidžia sužinoti, ko iš tikrųjų nori vartotojai ir kaip jie nori tai gauti. „iTunes" ir „Rhapsody" pakeitė muzikos įrašų verslą; panašūs pasikeitimai netrukus įvyks beveik visose verslo šakose, kokias tik įmanoma įsivaizduoti.

Kas atsitinka, kai kiekvienam žmogui tampa prieinama viskas? Kai milijonų prekių, kurių nuperkama vos po keletą vienetų, bendroji vertė prilygsta negausių milijoniniais kiekiais parduodamų prekių vertei arbą ją pralenkia? Kai grupelė jaunuolių, nesiekdami užsidirbti, gali įrašyti dainą arba sukurti vaizdo klipą, kuris elektroniniu būdu bus platinamas visai taip pat kaip ir galingų korporacijų produktai?

Pirmiausia žurnalo Wired vyriausiasis redaktorius Chrisas Andersonas ilgąją uodegą aptarė straipsnyje, kurį galima pavadinti viena įtakingiausių šiandienos verslo esė. Pasinaudodamas kino, knygų ir muzikos pasaulio pavyzdžiais, jis parodė, kad internetas leido atsirasti naujam pasauliui, kuriame vidutiniškai perkamų ar net neįprastų kūrinių bendrai parduodama tiek pat kiek ir populiariausių hitų. Šiam fenomenui apibrėžti jis sugalvojo sąvoką „ilgoji uodega". Nuo to laiko šią frazę galima išgirsti viso pasaulio pasitarimų salėse ir žiniasklaidoje.

„Trumpai tariant, nors vis dar esame pamišę dėl hitų, - rašo Andersonas, - jie nebeturi tokios ekonominės jėgos kaip anksčiau. Kur suka buvę hitų vartotojai? Nėra vienos tokios vietos. Jie išsisklaido, rinkos susiskaido į nesuskaičiuojamą gausybę nišų."


Šioje labai lauktoje knygoje Andersonas pasakoja, kaip susiklostė tokia padėtis, ir analizuoja didžiules galimybes, atsiskleidžiančias naujiems gamintojams, agregatoriams ir skonio formuotojams. Knygoje aptariama reputacijos ekonomika, atsargų eros pabaiga, „Wal-Mart" efektas, bendruomeninės gamybos galia ir „lygiagrečiosios architektūros" kultūros pradžia. Autorius parodo, kaip ilgosios uodegos ekonomika taikoma įvairiose verslo šakose - pradedant žaidimais ir baigiant virtuvės reikmenimis. Jis pateikia devynias ilgosios uodegos verslo taisykles ir leidžia žvilgtelėti į ateitį, kuri jau yra čia.


CHRISAS ANDERSONAS nuo 2001 metų dirba vyriausiuoju žurnalo Wired redaktoriumi. Jam vadovaujant žurnalas septynis kartus buvo nominuotas National Magazine Aivard apdovanojimams, 2005 ir 2007 metais išrinktas geriausiu General Excellence kategorijoje. Tais pačiais metais žurnalas Advertising Age išrinko Chrisą Andersoną metų redaktoriumi. Anksčiau Andersonas dirbo žurnaluose The Economist, Nature ir Science, Nacionalinėje Los Alamos laboratorijoje, buvo Transporto departamento vyriausiojo mokslinio konsultanto asistentas. Gyvena Šiaurės Kalifornijoje su žmona ir penkiais vaikais. Jį galima rasti adresu www.thelongtail.com.


Iš anglų kalbos vertė Rasa Tuskenytė


  • Autorius: Chris Anderson
  • Leidėjas: Verslo žinios
  • Išleidimo metai: 2008
  • Knygos puslapių skaičius: 238
  • Formatas: 17x25, kieti viršeliai
  • ISBN ar kodas: 9789955460763

Kiti taip pat domėjosi


Parašykite atsiliepimą apie "Ilgoji uodega"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Lietuvių literatūra

Online knygynas Patogupirkti.lt siūlo skaitytojams įsigyti internetu knygą "Ilgoji uodega", Chris Anderson. Pasižvalgyti po platų knygyno asortimentą verta, nes pas mus visada rasite itin geras knygų kainas, išpardavimus, akcijas ir leidinius, kurie įprastai kainuoja pigiau nei fiziniuose knygynuose.

Apsispręsti, ar Chris Anderson su knyga "Ilgoji uodega" jus sudomino, padės mūsų parengtas išsamus kūrinio aprašymas, kuriame pateikiame santrauką apie autoriaus kūrybą, trumpai užsimename apie siužetą (nebijokit, turinio neišduodame!), žanrą ar nagrinėjamas temas. 

Dar daugiau – mūsų online pirkėjai noriai palieka atsiliepimus apie perskaitytas knygas. Todėl iš karto sužinosite ar knyga "Ilgoji uodega" patiko skaitytojams bei kaip knygų mylėtojai įvertino kitus kūrinius, kuriuos parašė Chris Anderson. Nepamirškite atsiliepimo apie knygą "Ilgoji uodega" palikti ir jūs.

 


Dažnai su "Ilgoji uodega" perkama kartu