0

Nemokamas pristatymas į paštomatus Lietuvoje nuo 15 €

Pirkėjų atsiliepimai

Įprastos rinkodaros pabaiga

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas

Įprastos rinkodaros pabaiga


Šiuo metu neparduodama

2021-06-30 3.99 SoldOut
Knygos "Įprastos rinkodaros pabaiga" aprašymas
Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola“ Sergio Zymanas – buvęs „The Coca-Cola Company“ rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company“ rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke“, „New Coke“, „Coca-Cola Classic“, „Fruitopia“ ir „Sprite“ prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus – tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją. Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje. Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas – priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia: Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė?
Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas?
Kodėl gerai „sukalta“ strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos?
Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga – ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ karus.

  • Autorius: Sergio Zyman
  • Leidėjas: Baltos lankos
  • Išleidimo metai: 2011
  • Knygos puslapių skaičius: 270
  • Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
  • ISBN ar kodas: 9789955234418

Parašykite atsiliepimą apie "Įprastos rinkodaros pabaiga"

Būtina įvertinti prekę

Žanras: Lietuvių literatūra

Online knygynas Patogupirkti.lt siūlo įsigyti internetu knygą Įprastos rinkodaros pabaiga, kurią skaitytojams dovanoja Sergio Zyman. Pasižvalgyti po platų knygyno asortimentą verta, nes pas mus visada rasite itin geras knygų kainas, išpardavimus, akcijas ir leidinius, kurie įprastai kainuoja pigiau nei fiziniuose knygynuose.

Apsispręsti ar Sergio Zyman su knyga Įprastos rinkodaros pabaiga jus sudomino, padės mūsų parengtas išsamus kūrinio aprašymas, kuriame pateikiame santrauką apie autoriaus kūrybą, trumpai užsimename apie siužetą (nebijokit, turinio neišduodame!), žanrą ar nagrinėjamas temas. 

Dar daugiau – mūsų online pirkėjai noriai palieka atsiliepimus apie perskaitytas knygas. Todėl iš karto sužinosite ar knyga Įprastos rinkodaros pabaiga patiko skaitytojams bei kaip knygų mylėtojai įvertino kitus kūrinius, kuriuos parašė Sergio Zyman. Nepamirškite atsiliepimo apie knygą Įprastos rinkodaros pabaiga palikti ir jūs.

 


Dažnai su "Įprastos rinkodaros pabaiga" perkama kartu