NEMOKAMAS PRISTATYMAS į Smartpost paštomatus nuo 15€

Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 15 € *

Įprastos rinkodaros pabaiga (knyga su defektais)

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas

Šiuo metu neparduodama

2024-03-31 3.99 SoldOut

Knygos "Įprastos rinkodaros pabaiga (knyga su defektais)" aprašymas

Galimas knygos brokas (gali būti likusi žymė nuo anksčiau ant knygos nugarėlės užklijuotos kainos, pageltę kai kurių knygų puslapiai, gali būti susilankstęs, subraižytas arba įplyšęs knygos viršelis).

Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola“ Sergio Zymanas – buvęs „The Coca-Cola Company“ rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje.

Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Sergio Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company“ rinkodaros perkūrimo – jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke“, „New Coke“, „Coca-Cola Classic“, „Fruitopia“ ir „Sprite“ prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus – tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją.

Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje „Įprastos rinkodaros pabaiga“ Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje. Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas – priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia: Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė?

Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas? Kodėl gerai „sukalta“ strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos?

Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius Sergio Zymanas pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga „Įprastos rinkodaros pabaiga“ – ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ karus.


  • Autorius: Sergio Zyman
  • Leidėjas: Baltos lankos
  • Išleidimo metai: 2011
  • Knygos puslapių skaičius: 270
  • Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
  • ISBN ar kodas: 9789955234418-BR

Kiti taip pat domėjosi


Parašykite atsiliepimą apie "Įprastos rinkodaros pabaiga (knyga su defektais)"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Marketingo knygos

Sergio Zyman pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą "Įprastos rinkodaros pabaiga (knyga su defektais)", kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu. 

Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos "Įprastos rinkodaros pabaiga (knyga su defektais)" aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos "Įprastos rinkodaros pabaiga (knyga su defektais)" už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau. 

Perskaitėte knygą "Įprastos rinkodaros pabaiga (knyga su defektais)"? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Sergio Zyman tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams. 


Dažnai su "Įprastos rinkodaros pabaiga (knyga su defektais)" perkama kartu