Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 20 € *

Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai (knyga su defektais)

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas

Šiuo metu neparduodama

2024-04-30 2.99 SoldOut

Knygos "Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai (knyga su defektais)" aprašymas

Galimas knygos brokas (gali būti likusi žymė nuo anksčiau ant knygos nugarėlės užklijuotos kainos, pageltę kai kurių knygų puslapiai, gali būti susilankstęs, subraižytas arba įplyšęs knygos viršelis).  

Šio vadovėlio tikslas - atskleisti marketingo strategijų koncepcijų ir modelių bei jų pasirinkimo ir adaptavimo prie naujų rinkos sąlygų esmę. Knyga orientuota į studijuojančius marketingo vadybą ir visus kitus, kurie savo veiklą grindžia vartotojų reikalavimais ir galimos užsakovo elgsenos, taip pat varžovų, galimybių ir ketinimų dinamikos prognozavimu.



Kiti taip pat domėjosi


Parašykite atsiliepimą apie "Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai (knyga su defektais)"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Marketingo knygos

Jadvyga Ramanauskienė pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą "Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai (knyga su defektais)", kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu. 

Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos "Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai (knyga su defektais)" aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos "Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai (knyga su defektais)" už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau. 

Perskaitėte knygą "Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai (knyga su defektais)"? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Jadvyga Ramanauskienė tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams. 


Dažnai su "Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai (knyga su defektais)" perkama kartu