0

Marketingo strategija ir valdymas

  • Leidėjas: Ciklonas
  • Išleidimo metai: 2004
  • Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
  • Puslapių skaičius: 84
  • ISBN ar kodas: 9955-497-26-2

Šiuo metu neparduodama

Aprašymas

Marketingo strategijos ir marketingo valdymo teorijos glausta apžvalga skirta rinkodarą ir vadybą studijuojantiems studentams, rinkodaros specialistams rengiantiems rinkodaros planus ir analizes. Mokomojoje knygelėje atmintinės ir studento konspekto forma apžvelgiama:
• Strateginis marketingo planavimas, organizavimas ir kontrolė (Strateginis, taktinis planavimas; marketingo reikšmė įmonės strateginiam planavimui; marketingo planavimo organizavimas, kontrolė bei įvertinimas; marketingo informacinė sistema).
• Įmonių marketingo strategijų modelių apžvalga.
• Marketingo strategijos formavimas ir valdymas (Produkto, kainodaros, pardavimo, rėmimo strategijų formavimas ir valdymas). Skaityk.lt rekomenduotų įmonių rinkodaros specialistams parengusiems rinkodaros planą apibendrinimui peržvelgti ir šią knygelę– neabejojame, kad knygelė sukels papildomų minčių kaip patobulinti parengtą rinkodaros planą.

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu