0

Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes

Internetu: 13,99 €
Knygyne: 16,49 €*
Sutaupote: 2.50 € (16%)
  • Pristatysime: per 2-26 val.*
Turime sandėlyje
Informacija

Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes

  • Leidėjas: Vilniaus universiteto leidykla
  • Išleidimo metai: 2019
  • Formatas: 17x24, minkšti viršeliai
  • Puslapių skaičius: 176
  • ISBN ar kodas: 9786090701447

13.99 In stock
Į krepšelį
Aprašymas

Monografijoje "Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes" atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes.

Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje "Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes" analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką.

Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu