0

REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo

  • Nuolaida knygai -34%
  • Nemokamas knygos pristatymas
5.0
(1 įvertinimai)
Kaina internetu: 17,99 €
Kaina knygyne: 26,98 €*
Sutaupote: 8.99 € (34%)
NEMOKAMAS PRISTATYMAS
į Omniva, LP Express ir DPD paštomatus bei pašto skyrius Lietuvoje
  • Pristatysime: per 2-26 val.*
Knygą turime sandėlyje
2019-07-10 Reklamistas

Labai lauksime pasirodant !

Informacija

REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo

  • Leidėjas: Super namai
  • Išleidimo metai: 2019
  • Formatas: 17x24, kieti viršeliai
  • Knygos puslapių skaičius: 400
  • ISBN ar kodas: 9786099596075

2020-10-31 17.99 InStock
Į krepšelį
Knygos "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo" aprašymas

Mokomojoje knygoje „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamos reklamos priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavydžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, leidinyje apžvelgiamos ne tik tradicinės (klasikinės), bet ir moderniosios reklamos priemonės. Tai padiktavo ir naujosios knygos pavadinimą.

Knygą sudaro 2 dalys: pirmoje dalyje apžvelgiamos tradicinės (klasikinės) reklamos priemonės, antrojoje – moderniosios.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ skaitytojai – reklamos agentūrų bei įmonių rinkodaros ir reklamos skyriaus specialistai, smulkių ar vidutinių įmonių vadovai, mokymo įstaigų studentai. Leidinys taip pat pravers norintiems pagilinti ir pritaikyti žinias reklamos ir rinkodaros srityje.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ autoriai – mokslininkai, pedagogai ir marketingo praktikai – doc. B. Čereška, A. Rupšlaukis (LIMA narys), D. Jokubauskas. Autoriai išleido ir pirmąsias mokomąsias knygas reklamos tematika Lietuvoje: „Reklama ir jos poveikis vartotojui“, „Reklama: teorija ir praktika. Pastaroji buvo viena perkamiausių 2004 m. mokomųjų knygų Lietuvoje.

Knygos priedas – aiškinamasis reklamos ir viešųjų ryšių terminų žodynas.

2019-07-10

Labai lauksime pasirodant !

Parašykite atsiliepimą apie "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo"

Būtina įvertinti prekę

Žanras: Marketingas

Almas Rupšlaukis, Bronislovas Čereška, Darius Jokubauskas parengė įdomią ir tikrai naudingą knygą REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo, kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu. 

Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau. 

Perskaitėte knygą REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Almas Rupšlaukis, Bronislovas Čereška, Darius Jokubauskas tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams. 


Dažniausiai su "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo" perkama kartu