0

REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo

  • Nuolaida knygai -26%
  • Nemokamas knygos pristatymas
5.0
(1 įvertinimai)
Internetu: 19,99 €
Knygyne: 26,99 €*
Sutaupote: 7.00 € (26%)
NEMOKAMAS PRISTATYMAS
į Omniva ir LP Express terminalus bei pašto skyrius Lietuvoje
  • Pristatysime: per 2-26 val.*
Turime sandėlyje
2019-07-10 Reklamistas

Labai lauksime pasirodant !

Informacija

REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo

  • Leidėjas: Super namai
  • Išleidimo metai: 2019
  • Formatas: 17x24, kieti viršeliai
  • Puslapių skaičius: 400
  • ISBN ar kodas: 9786099596075

19.99 In stock
Į krepšelį
Aprašymas

Mokomojoje knygoje „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamos reklamos priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavydžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, leidinyje apžvelgiamos ne tik tradicinės (klasikinės), bet ir moderniosios reklamos priemonės. Tai padiktavo ir naujosios knygos pavadinimą.

Knygą sudaro 2 dalys: pirmoje dalyje apžvelgiamos tradicinės (klasikinės) reklamos priemonės, antrojoje – moderniosios.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ skaitytojai – reklamos agentūrų bei įmonių rinkodaros ir reklamos skyriaus specialistai, smulkių ar vidutinių įmonių vadovai, mokymo įstaigų studentai. Leidinys taip pat pravers norintiems pagilinti ir pritaikyti žinias reklamos ir rinkodaros srityje.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ autoriai – mokslininkai, pedagogai ir marketingo praktikai – doc. B. Čereška, A. Rupšlaukis (LIMA narys), D. Jokubauskas. Autoriai išleido ir pirmąsias mokomąsias knygas reklamos tematika Lietuvoje: „Reklama ir jos poveikis vartotojui“, „Reklama: teorija ir praktika. Pastaroji buvo viena perkamiausių 2004 m. mokomųjų knygų Lietuvoje.

Knygos priedas – aiškinamasis reklamos ir viešųjų ryšių terminų žodynas.

2019-07-10 Reklamistas

Labai lauksime pasirodant !

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu