Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 20 € *

REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo

Kaina: 24,39 €
Kaina su kodu: 21,95 €
Nuolaidos kodas: PATOGU
NEMOKAMAS PRISTATYMAS
į Smartpost paštomatus Lietuvoje
  • Pristatysime: per 24-48 val.*
Knygą turime sandėlyje
2022-06-08 Almas Rupšlaukis

Taigi – knyga pristato klasikinius reklamos aspektus, pradėdama nuo seniausių reklamos užuomazgų. Dėstymo stilius lakoniškas, tekstui būdinga mokymo priemonės struktūra ir išraiškos formos. Nesiryžčiau komentuoti, kokiam tiksliai skaitytojų ratui knyga būtų naudingiausia, nes į jį gali patekti ne tik formaliai studijuojantys reklamą, bet ir skaitytojai, kurie tiesiog nori susipažinti su reklamos klasika, trumpai apžvelgti reklamą, kaip visumą. O tokiais gali tapti kuo įvairiausių visuomenės sluoksnių ir labai skirtingo amžiaus žmonės.
Manyčiau, kad didžiausia knygos vertė – jos aprėptis, bandymas viename leidinyje apžvelgti daugumą klasikinės reklamos aspektų. Papildomai norisi paminėti įdomius istorinius rakursus, pateikiamus pavyzdžius iš Lietuvos. Jų tikrai nepavyktų aptikti kitose šalyse leidžiamuose reklamos vadovėliuose ar populiaresniu būdu reklamos klasiką pristatančiuose leidiniuose. Manyčiau, daugeliui skaitytojų pasirodys priimtinas konkretus ir gana lakoniškas dėstymo stilius – skaitytojui, kuris tik pradeda gilintis į reklamą, tikrai nėra galimybės iš karto susivokti nuomonių kiekvienu klausimu įvairovėje, todėl pravartu pirmiausiai atsiremti į tam tikrą „ašį“ – o ją puikiai nubrėžia šios knygos tekstas. Vėliau skaitytojas galės skaityti šios knygos tęsinį, gilintis į siauresnius reklamos klausimus – tam ši knyga bus padėjusi subalansuotą pamatą.
Taigi, galima pateikti labai lakonišką apibendrinimą: knyga pasižymi labai aiškia koncepcija ir neabejotinai turės savo skaitytojų ratą. Lygiai taip pat neabejotina, kad tie skaitytojai lauks antrosios jos dalies, kurioje klasika persipins su naujovėmis.

Prof. Sigitas Urbonavičius
VU EVAF Rinkodaros katedros vedėjas


2024-04-30 24.39 InStock
Į krepšelį 21,95 € -10% su kodu
PATOGU

Knygos "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo" aprašymas

Mokomojoje knygoje „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamos reklamos priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavydžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, leidinyje apžvelgiamos ne tik tradicinės (klasikinės), bet ir moderniosios reklamos priemonės. Tai padiktavo ir naujosios knygos pavadinimą.

Knygą sudaro 2 dalys: pirmoje dalyje apžvelgiamos tradicinės (klasikinės) reklamos priemonės, antrojoje – moderniosios.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ skaitytojai – reklamos agentūrų bei įmonių rinkodaros ir reklamos skyriaus specialistai, smulkių ar vidutinių įmonių vadovai, mokymo įstaigų studentai. Leidinys taip pat pravers norintiems pagilinti ir pritaikyti žinias reklamos ir rinkodaros srityje.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ autoriai – mokslininkai, pedagogai ir marketingo praktikai – doc. B. Čereška, A. Rupšlaukis (LIMA narys), D. Jokubauskas. Autoriai išleido ir pirmąsias mokomąsias knygas reklamos tematika Lietuvoje: „Reklama ir jos poveikis vartotojui“, „Reklama: teorija ir praktika. Pastaroji buvo viena perkamiausių 2004 m. mokomųjų knygų Lietuvoje.

Knygos priedas – aiškinamasis reklamos ir viešųjų ryšių terminų žodynas.



Kiti taip pat domėjosi


2022-06-08

Taigi – knyga pristato klasikinius reklamos aspektus, pradėdama nuo seniausių reklamos užuomazgų. Dėstymo stilius lakoniškas, tekstui būdinga mokymo priemonės struktūra ir išraiškos formos. Nesiryžčiau komentuoti, kokiam tiksliai skaitytojų ratui knyga būtų naudingiausia, nes į jį gali patekti ne tik formaliai studijuojantys reklamą, bet ir skaitytojai, kurie tiesiog nori susipažinti su reklamos klasika, trumpai apžvelgti reklamą, kaip visumą. O tokiais gali tapti kuo įvairiausių visuomenės sluoksnių ir labai skirtingo amžiaus žmonės.
Manyčiau, kad didžiausia knygos vertė – jos aprėptis, bandymas viename leidinyje apžvelgti daugumą klasikinės reklamos aspektų. Papildomai norisi paminėti įdomius istorinius rakursus, pateikiamus pavyzdžius iš Lietuvos. Jų tikrai nepavyktų aptikti kitose šalyse leidžiamuose reklamos vadovėliuose ar populiaresniu būdu reklamos klasiką pristatančiuose leidiniuose. Manyčiau, daugeliui skaitytojų pasirodys priimtinas konkretus ir gana lakoniškas dėstymo stilius – skaitytojui, kuris tik pradeda gilintis į reklamą, tikrai nėra galimybės iš karto susivokti nuomonių kiekvienu klausimu įvairovėje, todėl pravartu pirmiausiai atsiremti į tam tikrą „ašį“ – o ją puikiai nubrėžia šios knygos tekstas. Vėliau skaitytojas galės skaityti šios knygos tęsinį, gilintis į siauresnius reklamos klausimus – tam ši knyga bus padėjusi subalansuotą pamatą.
Taigi, galima pateikti labai lakonišką apibendrinimą: knyga pasižymi labai aiškia koncepcija ir neabejotinai turės savo skaitytojų ratą. Lygiai taip pat neabejotina, kad tie skaitytojai lauks antrosios jos dalies, kurioje klasika persipins su naujovėmis.

Prof. Sigitas Urbonavičius
VU EVAF Rinkodaros katedros vedėjas

2022-06-08

Taigi – knyga pristato klasikinius reklamos aspektus, pradėdama nuo seniausių reklamos užuomazgų. Dėstymo stilius lakoniškas, tekstui būdinga mokymo priemonės struktūra ir išraiškos formos. Nesiryžčiau komentuoti, kokiam tiksliai skaitytojų ratui knyga būtų naudingiausia, nes į jį gali patekti ne tik formaliai studijuojantys reklamą, bet ir skaitytojai, kurie tiesiog nori susipažinti su reklamos klasika, trumpai apžvelgti reklamą, kaip visumą. O tokiais gali tapti kuo įvairiausių visuomenės sluoksnių ir labai skirtingo amžiaus žmonės.



Manyčiau, kad didžiausia knygos vertė – jos aprėptis, bandymas viename leidinyje apžvelgti daugumą klasikinės reklamos aspektų. Papildomai norisi paminėti įdomius istorinius rakursus, pateikiamus pavyzdžius iš Lietuvos. Jų tikrai nepavyktų aptikti kitose šalyse leidžiamuose reklamos vadovėliuose ar populiaresniu būdu reklamos klasiką pristatančiuose leidiniuose. Manyčiau, daugeliui skaitytojų pasirodys priimtinas konkretus ir gana lakoniškas dėstymo stilius – skaitytojui, kuris tik pradeda gilintis į reklamą, tikrai nėra galimybės iš karto susivokti nuomonių kiekvienu klausimu įvairovėje, todėl pravartu pirmiausiai atsiremti į tam tikrą „ašį“ – o ją puikiai nubrėžia šios knygos tekstas. Vėliau skaitytojas galės skaityti šios knygos tęsinį, gilintis į siauresnius reklamos klausimus – tam ši knyga bus padėjusi subalansuotą pamatą.



Taigi, galima pateikti labai lakonišką apibendrinimą: knyga pasižymi labai aiškia koncepcija ir neabejotinai turės savo skaitytojų ratą. Lygiai taip pat neabejotina, kad tie skaitytojai lauks antrosios jos dalies, kurioje klasika persipins su naujovėmis.

2020-11-03

2019-07-10

Labai lauksime pasirodant !

Parašykite atsiliepimą apie "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Marketingo knygos

Almas Rupšlaukis, Bronislovas Čereška, Darius Jokubauskas pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo", kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu. 

Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo" aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo" už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau. 

Perskaitėte knygą "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo"? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Almas Rupšlaukis, Bronislovas Čereška, Darius Jokubauskas tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams. 


Dažnai su "REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo" perkama kartu