0

Stiklo kalnas. Žaidimas

  • Nemokamas knygos pristatymas
15,99 €
NEMOKAMAS PRISTATYMAS
į Omniva ir LP Express terminalus bei pašto skyrius Lietuvoje
  • Pristatysime: per 2-26 val.*
Turime sandėlyje
Informacija

Stiklo kalnas. Žaidimas

  • Leidėjas: Lucilijus
  • Išleidimo metai: 2019
  • Formatas: 21x29, dėžutė
  • ISBN ar kodas: 9789955324591

15.99 In stock
Į krepšelį
Aprašymas

Žaidimą sudaro 140 kortelių su užduotimis, žaidimo laukas, atsakymų lapas, veiksmažodžių ir jų neasmenuojamų formų rašybos taisyklės, 6 loštukai. Kortelės, pažymėtos 1–54 numeriu, skirtos veiksmažodžių rašybai, 55–130 – veiksmažodžio neasmenuojamų formų rašybai, o 131–140 – kortelės su frazeologizmais.

Kai kuriuose sakiniuose yra ir neamenuojamos veiksmažodžio formos, ir veiksmažodžiai su praleistomis raidėmis. Galima atsirinkti korteles pagal poreikį.

Pavyzdžiai, išrinkti iš lietuvių liaudies pasakų ir frazeologizmų žodyno, praturtins mokinių žodyną. „Stiklo kalnas“ skirtas V–VIII klasių moksleiviams, tačiau jį galima naudoti tiek vyresnėse, tiek žemesnėse klasėse, norint paįvairinti mokymosi aplinką ir sudominti vaikus lietuvių kalba.

Taisyklės

1. Žaidėjai išsirenka žaidimo vedėją, kuris turi atsakymų lapą ir seka, ar žaidėjai teisingai atsakinėja. Jis paaiškina rašybos taisykles, jei žaidimo dalyviai negali jų pasakyti. (Prie atsakymo esantis skaičius yra taisyklės numeris.)

2. Pirmasis dalyvis traukia kortelę su sakiniu, jį garsiai perskaito ir pasako, kokią raidę reikia įrašyti vietoj brūkšnelio. Jei atsako teisingai, paeina per tiek langelių, kiek reikėjo įrašyti raidžių.

3. Jei žaidėjai turi kortelę, kuri pažymėta F raide, ir joje paryškintas fra­ze­ologizmas, jiems reikia pasakyti jo reikšmę ir praleistą raidę žodyje. Jei atsako teisingai, galima judėti per 2 langelius į priekį.

4. Jei žaidėjo loštukas sustoja prie rodyklės į viršų, jam reikia pasakyti rašybos taisyklę, kad galėtų šokti į nurodytą langelį. Jei reikia įrašyti kelias raides, visų rašyba turi būti paaiškinta teisingai, kad būtų galima keliauti į rodykle parodytą langelį.

5. Jei žaidėjo loštukas sustoja prie rodyklės žemyn, turi pasakyti visas taisykles, kad nereikėtų judėti per kelis langelius žemyn.

6. Prie sakinio esanti D raidė rodo, kad reikia sakyti dalyvio galūnę.

7. Laimi tas žaidėjas, kuris pirmas pasiekia karalaitę ant stiklo kalno.

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu