0

Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova

  • Nuolaida knygai -43%
  • Nemokamas knygos pristatymas
Internetu: 20,99 €
Knygyne: 36,79 €*
Sutaupote: 15.80 € (43%)
NEMOKAMAS PRISTATYMAS
į Omniva ir LP Express terminalus bei pašto skyrius Lietuvoje
  • Pristatysime: per 12-48 val.*
Turime sandėlyje
Informacija

Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova

  • Leidėjas: Sofoklis
  • Išleidimo metai: 2015
  • Formatas: 21x26, kieti viršeliai
  • Puslapių skaičius: 304
  • ISBN ar kodas: 9786094441653

20.99 In stock
Į krepšelį
Aprašymas

Knygoje-albume "Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova" aptariama reta tema – vyro kostiumo raida ir išvaizdos bei aprangos demonstruojamas priklausymas tam tikram psichologiniam ir socialiniam tipui.



Vyrų noras atrodyti gražiai visais laikais formavo kultūringą gyvenseną. Tačiau visuomenės požiūris į vyrų domėjimąsi išvaizda ne visuomet palankus. Išvaizdai ir saviraiškai neabejingi vyrai dažniausiai pavadinami dendžiais. Iš tiesų dendizmas yra ypatinga gyvensenos kultūra. Dendis – tobulas rafinuoto elgesio įsikūnijimas, valdomas asmens grožio kulto. Dendis nenori nieko kito, tik žiūrėdamas į veidrodį įsitikinti savo egzitencijos prasme: tai veidrodis suteikia pasitikėjimo savimi, duoda jėgų atlaikyti visuomenės pašaipas, ugdo valią...

Veidrodyje žmogus mato savo gyvą atspindį ir įsivaizduoja, kad būtent toks jis yra tikrovėje. Žiūrėdamas į veidrodį, jis tarsi rungiasi su pačiu savimi – vyksta intensyvi psichologinė kova, tikint vaizdo objektyvumu, juo stebintis, o tuo pat metu ir klausiant: "Ar tai tikrai aš?"

Knygoje "Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova" grįžtama prie šiuolaikinės mados ištakų ir analizuojant praeitų amžių vestimentarinę kultūrą atskleidžiama vyrų mados įtaka kultūringos gyvensenos formavimuisi.


"Skaitytojas čia ras daugybę egzotiškos istorinės empirikos: vyriškų drabužių pavadinimų, su kuriais daugelis mūsų susidūrėme nebent skaitydami XIX a. klasikinius romanus, šiandien, regis, sunkiai įsivaizduojamų išvaizdos konstravimo pavyzdžių, pikantiškų detalių, tokių kaip Honoré de Balzaco lazda ar lordo Byrono kaklaskarė.

Pristatydamas bene spalvingiausią vyriškos mados epochą autorius, viena vertus, kelia klausimą apie vyrišką savivoką, kurio simboliu tampa veidrodis, ir jos reprezentaciją aprangoje. Kita vertus, jis atskleidžia, kas iš to vestimentariškai turtingo laiko atkeliavo iki šių dienų ir sėkmingai tebegyvuoja."


Dalia Satkauskytė


"Leidinys pirmą kartą Lietuvoje išsamiai nagrinėja vyro kostiumo raidą nuo romantizmo iki mūsų laikų. Autorius parodo, kaip vyrų mada atspindi gyvenimo vertės kriterijų ir kviečia kovoti su banalumu, paskatinti surasti būdą išreikšti savąjį išorinį grožį ir neperlenkti lazdos."

Kostiumo dizaineris Ruslanas Rybakovas



Dr. Eugenijus Skerstonas (g. 1958) – trijų išsamių leidinių apie būstų interjerus, taip pat „Mados psichologijos“ autorius, radijo ir televizijos laidų, periodinių leidinių pašnekovas, renginių vedėjas. Šiuo metu – K. Simonavičiaus universiteto docentas, VšĮ "Mados akademija" dėstytojas, viešųjų paskaitų lektorius.

TURINYS

TURINYS



PRATARMĖ / 8

KLASIKA IR ROMANTIZMO IŠVAKARĖS: puošnaus vyriško drabužio epocha / 20

XIX AMŽIAUS PRADŽIA: vyriškojo elegantiškumo metamorfozės / 44

XIX AMŽIAUS ROMANTIZMO POVEIKIS VAKARŲ KULTŪRAI / 78

Romantizmo epochos ypatumai / 79

Trečioji meninės raiškos forma: portretas - veidrodinis asmenybės atspindys / 111

Europos dendizmas: tikra ir iliuzinė gyvensenos kultūra / 119

XIX AMŽIAUS ANTROJI PUSĖ: "kaltės" dėl vyriškojo puošnumo metas / 148

XX IR XXI AMŽIUS: naujojo dendizmo romantika / 186

AUTORIAUS PADĖKA / 298

NAUDOTOS LITERATŪROS SĄRAŠAS / 302

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu