Uždaryti

Kompanijų veiklos internacionalizacija: teorija ir praktika

Kompanijų veiklos internacionalizacija: teorija ir praktika

(0 įvertinimai/ų)
Pristatymo trukmė: 3-6 darbo dienos
Leidėjas: Vytauto Didžiojo universitetas
Išleidimo metai: 2006
Formatas: 13x21, kieti viršeliai
Puslapių skaičius: 336
ISBN ar kodas: 9955120967

Anotacija

Monografijoje anlizuojami, plačiau atskleidžiami ir pristatomi mokslinei visuomenei veiksniai, kurie apibrėžia kompanijos santykį su globalinės rinkos aplinka ir atspindi jos strategines tarptautinės veiklos galimybes bei ribotumus. Nustatyta kompanijų veiklos internacionalizacijos proceso struktūra, išaiškintos to proceso stadijos, fiksuojančios kompanijos esamą situaciją tarptautinėse rinkose ir leidžiančios įvertinti jos veiklos augimo perspektyvas bei potencialių pozicijų pasaulio rinkose kitimą.
Parašykite atsiliepimą apie prekę!



Būtina įvertinti prekę


Iš viso prekių: 0
Kaina:
Krepšelis

Taip pat siūlome
Rinkodaros tyrimų praktinės užduotys
Renata Žvirelienė
Internetu:
5,49 €
Knygyne*:
5,99 €
4 vykdymo disciplinos. Pačių svarbiausių tikslų įgyvendinimas
Sean Covey, Chris McChesney, Jim Huling
Internetu:
12,49 €
Knygyne*:
16,99 €
Purpurinė karvė. Pertvarkykite savo verslą būdami išskirtiniais
Seth Godin
Internetu:
10,99 €
Knygyne*:
22,49 €