0

Nemokamas pristatymas į paštomatus Lietuvoje nuo 15 €

Pirkėjų atsiliepimai

„Marketingo knygos“ – interneto knygyno kategorija, apimanti vertingus skaitinius, kurie bus įdomūs visiems marketingo srities specialistams, rinkodaros naujokams ir profesionalams, bei žmonėms, kurie įvairiapusiškai domisi reklama. Čia įdomių knygų ras ir reklamos agentūrų vadovai, ir studentai.

  1. 1
  2. 2
  3. 3

  1. 1
  2. 2
  3. 3

Knygos apie marketingą – rinkinys įdomių leidinių, tarp kurių vyrauja įvairovė. Čia rasite marketingo pradmenis, skaitmeninės rinkodaros teoriją, knygų apie reklamos istoriją, žinynų, pratybų bei įvairių tyrimų.

Pasaulis vietoje nestovi. Nuolat judame į priekį, o marketingo sritis kinta ypač sparčiai. Tai, kas puikiai veikė prieš dešimtmetį, šiame skaitmeniniame amžiuje neteko prasmės, pavyzdžiui, reklama tradicinėse žiniasklaidos priemonėse nebėra tokia veiksminga, kaip drąsūs ir šiuolaikiški sprendimai, padedantys pasiekti ir išlaikyti vartotoją.

Dėl šių priežasčių rinkodaros ir marketingo specialistai privalo nuolat domėtis šios srities naujienomis, sekti tendencijas ir kelti savo kvalifikaciją. Ar marketingo knygos gali padėti tobulėti? Žinoma! Tai puiki investicija už gana nedidelę kainą.

Tarp TOP skaitomiausių knygų dažniausiai patenka nesudėtingai ir patraukliai parašyti patarimai, kuriuos perprasti nesudėtinga tiek suaugusiems ir patyrusiems marketingo srityje, tiek jaunimui, dar tik žengiančiam į reklamos, prekinių ženklų ir verslo vystymo pasaulį.

Geras ir skaitytojų apžvalgose rekomenduojamas knygas parengė Tomas Misiukonis, Almanta Jakštaitė-Vinkuvienė, Ryan Holiday, Donatas Jonikas, Almas Rupšlaukis, Darius Jokubauskas, Bronislovas Čereška bei kiti Lietuvos ir užsienio autoriai.

Marketingo skaitiniuose apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamas rinkodaros priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavyzdžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, skirtingi leidiniai aptaria tiek tradicines, tiek novatoriškas marketingo priemones.

Sau naudingos literatūros kategorijoje „Marketingo knygos“ ras reklamos agentūrų bei įmonių marketingo skyriaus specialistai, įvairaus dydžio kompanijų ar atskirų skyrių vadovai, rinkodaros paslaptis studijuojantys studentai. Marketingo sritis apima ir kainodarą, tad būtinai atkreipkite dėmesį į leidinius, kurie supažindina su pagrindinėmis kainodaros problemomis.

Panaršyti šioje knygų kategorijoje ir internetu įsigyti įvairios literatūros kviečiame studentus, kurie ras universitetų išleistos mokomosios medžiagos, praktinių užduočių, specializuotų tyrimų. Šie leidiniai padės pasiruošti tiek egzaminams, tiek praktiniam darbui.

Pirkti online rekomenduojame ne tik marketingo, bet ir kitų verslo sričių knygas. Įdomių skaitinių turime ir vyrams, ir moterims, kopiantiems karjeros laiptais. Platus asortimentas knygomis aprūpins visą šeimą, nes kol nardysite po rinkodaros pasaulį, vaikams pasiūlykite jiems skirtų knygelių. Pas mus dažnai vyksta akcijos ir išpardavimai, tad naujų leidinių įsigysite neapiplėšdami šeimos biudžeto.