NEMOKAMAS PRISTATYMAS į Smartpost paštomatus nuo 15€

Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 15 € *

Marketingo valdymo pagrindai

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas
2017-02-10 Lina

Knygoje viskas labai paprastai ir aiškiai dėstoma. Man tikrai pravertė.


Šiuo metu neparduodama

2024-03-31 7.99 SoldOut

Knygos "Marketingo valdymo pagrindai" aprašymas

"Marketingo valdymo pagrindai" - adaptuotas Filipo Leino Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos "Marketingo valdymas"("Marketing Management, 12th Edition") leidimas.

Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis "Marketingo valdymo pagrindų" leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.


Iš anglų kalbos vertė Vilma Kačerauskienė

TRUMPAS TURINYS

TRUMPAS TURINYS



I  DALIS: MARKETINGO VALDYMO SAMPRATA / 19

1. Marketingas dvidešimt pirmajame amžiuje / 19

2. Marketingo strategijų ir planų kūrimas bei įgyvendinimas / 41

3. Rinka, rinkos paklausa ir marketingo aplinka / 62

 

II DALIS: SANTYKIAI SU VARTOTOJAIS / 89

4. Vartotojiškos vertės kūrimas, pasitenkinimas ir lojalumas / 89

5. Vartotojų rinka / 112

6. Įmonių rinka / 132

7. Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas / 149

 

III DALIS. STIPRIŲ PREKĖS ŽENKLŲ KŪRIMAS / 171

8. Prekės ženklo vertės kūrimas / 171

9. Pozicionavimas ir konkuravimo strategijos / 194



IV DALIS: RINKOS PASIŪLYMŲ FORMAVIMAS / 221

10. Prekės strategija ir marketingas prekės gyvavimo ciklo stadijose / 221

11. Paslaugų kūrimas ir valdymas / 248

12. Kainų strategijos ir programų kūrimas / 268



V DALIS: VERTĖS PERDAVIMAS / 295

13. Vertės grandinės ir marketingo kanalų kūrimas bei valdymas / 295

14. Mažmeninės prekybos, didmeninės prekybos ir logistikos valdymas / 317



VI DALIS: VERTĖS KOMUNIKACIJOS VALDYMAS / 341

15. Integruotosios marketingo komunikacijos kūrimas ir valdymas / 341

16. Masinės komunikacijos valdymas / 360

17. Asmeninės komunikacijos valdymas / 384



VII DALIS: SĖKMINGŲ ILGALAIKIŲ SANTYKIŲ KŪRIMAS / 406

18. Marketingo valdymas pasaulio ekonomikoje / 406



Žodynėlis / 425


Kiti taip pat domėjosi


2017-02-10

Knygoje viskas labai paprastai ir aiškiai dėstoma. Man tikrai pravertė.

2010-02-24

Super knyga,

2008-05-08

Knyga lengvai skaitosi, aiškiai ir suprantamai dėstomos mintys. Nesvarbu kur atsiverstum visada gauni puikių įdėjų pritaikomų savo versle. Tikrai vertingos šio autoriaus knygos.

Parašykite atsiliepimą apie "Marketingo valdymo pagrindai"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Marketingo knygos

Philip Kotler, Kevin Lane Keller pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą "Marketingo valdymo pagrindai", kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu. 

Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos "Marketingo valdymo pagrindai" aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos "Marketingo valdymo pagrindai" už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau. 

Perskaitėte knygą "Marketingo valdymo pagrindai"? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Philip Kotler, Kevin Lane Keller tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams. 


Dažnai su "Marketingo valdymo pagrindai" perkama kartu