0

Marketingo valdymo pagrindai

  • Nuolaida knygai -39%
4.7
(3 įvertinimai)
Internetu: 7,99 €
Knygyne: 12,90 €*
Sutaupote: 4.91 € (39%)
  • Pristatysime: per 2-26 val.*
Turime sandėlyje
2017-02-10 Lina

Knygoje viskas labai paprastai ir aiškiai dėstoma. Man tikrai pravertė.

Informacija

Marketingo valdymo pagrindai

  • Leidėjas: Logitema
  • Išleidimo metai: 2007
  • Formatas: 19x23, minkšti viršeliai
  • Puslapių skaičius: 436
  • ISBN ar kodas: 9789955985266

7.99 In stock
Į krepšelį
Aprašymas
"Marketingo valdymo pagrindai" - adaptuotas Filipo Leino Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos "Marketingo valdymas"("Marketing Management, 12th Edition") leidimas.

Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis "Marketingo valdymo pagrindų" leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.


Iš anglų kalbos vertė Vilma Kačerauskienė

TRUMPAS TURINYS

TRUMPAS TURINYS



I  DALIS: MARKETINGO VALDYMO SAMPRATA / 19

1. Marketingas dvidešimt pirmajame amžiuje / 19

2. Marketingo strategijų ir planų kūrimas bei įgyvendinimas / 41

3. Rinka, rinkos paklausa ir marketingo aplinka / 62

 

II DALIS: SANTYKIAI SU VARTOTOJAIS / 89

4. Vartotojiškos vertės kūrimas, pasitenkinimas ir lojalumas / 89

5. Vartotojų rinka / 112

6. Įmonių rinka / 132

7. Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas / 149

 

III DALIS. STIPRIŲ PREKĖS ŽENKLŲ KŪRIMAS / 171

8. Prekės ženklo vertės kūrimas / 171

9. Pozicionavimas ir konkuravimo strategijos / 194



IV DALIS: RINKOS PASIŪLYMŲ FORMAVIMAS / 221

10. Prekės strategija ir marketingas prekės gyvavimo ciklo stadijose / 221

11. Paslaugų kūrimas ir valdymas / 248

12. Kainų strategijos ir programų kūrimas / 268



V DALIS: VERTĖS PERDAVIMAS / 295

13. Vertės grandinės ir marketingo kanalų kūrimas bei valdymas / 295

14. Mažmeninės prekybos, didmeninės prekybos ir logistikos valdymas / 317



VI DALIS: VERTĖS KOMUNIKACIJOS VALDYMAS / 341

15. Integruotosios marketingo komunikacijos kūrimas ir valdymas / 341

16. Masinės komunikacijos valdymas / 360

17. Asmeninės komunikacijos valdymas / 384



VII DALIS: SĖKMINGŲ ILGALAIKIŲ SANTYKIŲ KŪRIMAS / 406

18. Marketingo valdymas pasaulio ekonomikoje / 406



Žodynėlis / 425
2017-02-10 Lina

Knygoje viskas labai paprastai ir aiškiai dėstoma. Man tikrai pravertė.

2010-02-24 g

Super knyga,

2008-05-08 Darius

Knyga lengvai skaitosi, aiškiai ir suprantamai dėstomos mintys. Nesvarbu kur atsiverstum visada gauni puikių įdėjų pritaikomų savo versle. Tikrai vertingos šio autoriaus knygos.

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu