NAUJIENA! -30% nuolaida visai BIOK kosmetikai! Naršykite čia >>

Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 20 € *

Įtaigi viešoji komunikacija

Šiuo metu neparduodama

2024-04-30 32.756 SoldOut

Knygos "Įtaigi viešoji komunikacija" aprašymas

Studijų dalykai, skirti komunikacijos kompetencijai ugdyti, aukštosiose mokyklose yra itin populiarūs renkantis alternatyviai ir laisvai pasirenkamus dalykus, nes komunikacijos kompetencijos svarbą ir tobulinimo poreikį jaučia kiekvienas, kai reikia kalbėti viešai, dalyvauti derybose, užmegzti ir palaikyti ryšį, bendradarbiauti, priimti sprendimus ir t. t.

Vadovėlyje „Įtaigi viešoji komunikacija“ nagrinėjami trys esminiai šios kompetencijos formavimo aspektai: efektyvi komunikacija su auditorijomis, neverbalinės komunikacijos priemonės ir svarba siekiant komunikacijos rezultatų, asmeninio brendo (prekės ženklo) formavimo skirtinguose kontekstuose ir situacijose technologijos.

Pirmajame skyriuje „Komunikacijos samprata ir teorinė prieiga“ apžvelgiami pagrindiniai komunikacijos mokslo terminai ir sąvokos, nagrinėjami komunikacijos proceso elementai, aptariami komunikacijos lygmenys pagal komunikacijos proceso dalyvių tipus, atskleidžiami pagrindinių komunikacijos studijų mokyklų ypatumai, nagrinėjami komunikacijos proceso planavimo ir efektyvaus valdymo apsektai.

Antrajame skyriuje „Komunikacija su auditorijomis“ aptariamos viešojo kalbėjimo ištakos, apžvelgiami kalbos planavimo etapai, atskleidžiami kalbos sakymo, teksto priemonių vartojimo, priklausomai nuo intencijos ir auditorijos tipo, ypatumai, aptariami argumentavimo principai.

Trečiajame skyriuje „Asmens komunikacija skirtinguose kontekstuose ir situacijose“ pateikta medžiaga padės vadovėlio skaitytojams atsakyti į klausimą, kaip kryptinga komunikacija padeda kurti norimą įvaizdį, taip pat padės formuoti ir tobulinti bendravimo telefonu, elektroninių ir dalykinių laiškų rašymo, efektyvaus bendravimo su žiniasklaida, konstruktyvaus bendradarbiavimo su skirtingos aplinkos ir skirtingų kultūrų atstovais gebėjimus. Kiekvieno skyriaus pabaigoje – naudotos literatūros šaltinių sąrašas ir užduotys, skirtos komunikacijos mokslo žinioms įsivertinti, gebėjimams formuoti ir tobulinti.

Vadovėlyje „Įtaigi viešoji komunikacija“ taip pat pateikiamas jame vartojamų terminų žodynėlis.



Parašykite atsiliepimą apie "Įtaigi viešoji komunikacija"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Komunikacijos, žiniasklaidos knygos

Angelė Tamulevičiūtė-Šekštelienė, Aušra Žemienė, Vida Navickienė, Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą "Įtaigi viešoji komunikacija", kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu. 

Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos "Įtaigi viešoji komunikacija" aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos "Įtaigi viešoji komunikacija" už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau. 

Perskaitėte knygą "Įtaigi viešoji komunikacija"? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Angelė Tamulevičiūtė-Šekštelienė, Aušra Žemienė, Vida Navickienė, Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams. 


Dažnai su "Įtaigi viešoji komunikacija" perkama kartu