Ženkliai PIGIAU - prekės vos iki 5€! Naršykite čia >>

0
0
Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 20 € *

Klientų nepasitenkinimo valdymas

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas

Šiuo metu neparduodama

2024-06-30 16.8 SoldOut

Knygos „Klientų nepasitenkinimo valdymas“ aprašymas

"Klientų nepasitenkinimo valdymas" yra pirmasis "TMD Publishing" leidžiamas "Professional memo" serijos savarankiško mokymosi instrumentas. Jis skirtas klientų valdymo, pardavimo departamentų ar skyrių darbuotojams, vadybininkams ir specialistams, aptarnaujantiems išorinius ir vidinius organizacijų klientus. Ši atmintinė padeda suvaldyti kylančias konfliktines situacijas, atpažinti neigiamas kliento emocijas, struktūruoti svarbiausius pokalbio su klientu faktus greičiau pasiekti abiems pusėms priimtiną sprendimą.
Šią atmintinę sudaro:
§ Praktiniai nepasitenkinimo valdymo etapai, pateikti patogia forma, kurią galima pasistatyti ant savo darbo stalo, priklijuoti prie sienos, kompiuterio monitoriaus ar laikyti kitoje patogioje vietoje.
§ Praktinio naudojimo patarimų ir paaiškinimų knygelė, kuri paaiškina, kodėl kiekvienas iš nepasitenkinimo valdymo etapų yra svarbus, kaip tai veikia kliento emocijas. Joje pateiktas rekomenduojamų pokalbių frazių sąrašas bei nuoseklus pavyzdys iliustruoja instrumento naudojimą realioje situacijoje.
§ Bloknotas, skirtas sprendimų, susitarimų su klientais fiksavimui, kitai svarbiai informacijai užsirašyti. Jis ypač pravers susitikimų metu, nes jame taip pat pateikti klientų nepasitenkinimo valdymo etapai, rekomendacinio pobūdžio frazės.
§ Specialus įrankis stresui sumažinti. Dažnai nutinka, jog pokalbių su nepatenkintais klientais metu tenka valdyti emociškai sudėtingas situacijas. Specialus streso mažinimo įrankis padeda įveikti pokalbio metu patirtą stresą, apmąstyti jo eigą ar tiesiog nuraminti savo mintis.



Parašykite atsiliepimą apie „Klientų nepasitenkinimo valdymas“

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Lietuvių literatūra

Online knygynas Patogupirkti.lt siūlo skaitytojams įsigyti internetu knygą „Klientų nepasitenkinimo valdymas“, Sandra Stankevičienė. Pasižvalgyti po platų knygyno asortimentą verta, nes pas mus visada rasite itin geras knygų kainas, išpardavimus, akcijas ir leidinius, kurie įprastai kainuoja pigiau nei fiziniuose knygynuose.

Apsispręsti, ar Sandra Stankevičienė su knyga „Klientų nepasitenkinimo valdymas“ jus sudomino, padės mūsų parengtas išsamus kūrinio aprašymas, kuriame pateikiame santrauką apie autoriaus kūrybą, trumpai užsimename apie siužetą (nebijokit, turinio neišduodame!), žanrą ar nagrinėjamas temas. 

Dar daugiau – mūsų online pirkėjai noriai palieka atsiliepimus apie perskaitytas knygas. Todėl iš karto sužinosite ar knyga „Klientų nepasitenkinimo valdymas“ patiko skaitytojams bei kaip knygų mylėtojai įvertino kitus kūrinius, kuriuos parašė Sandra Stankevičienė. Nepamirškite atsiliepimo apie knygą „Klientų nepasitenkinimo valdymas“ palikti ir jūs.

 


Dažnai su „Klientų nepasitenkinimo valdymas“ perkama kartu