0

NEMOKAMAS PRISTATYMAS Į PAŠTOMATUS NUO 15 AR 20 €

Pirkėjų atsiliepimai

Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika

Kaina: 23,79 €
NEMOKAMAS PRISTATYMAS
į paštomatus bei pašto skyrius Lietuvoje
  • Pristatysime: per 2-26 val.*
Knygą turime sandėlyje
2023-02-28 23.79 InStock
Į krepšelį

Knygos "Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika" aprašymas

Versdami šios knygos „Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika“ puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.

Rašydami šį vadovėlį „Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika“ pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.



Kiti taip pat domėjosi


Parašykite atsiliepimą apie "Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Knygos apie vaizdą, grafiką, animaciją

Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą "Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika", kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu. 

Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos "Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika" aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos "Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika" už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau. 

Perskaitėte knygą "Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika"? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams. 


Dažnai su "Naratyvą kuriančių kompiuterinių žaidimų dizainas. Teorija ir praktika" perkama kartu