0

Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene

  • Nuolaida knygai -75%
Internetu: 2,89 €
Knygyne: 11,36 €*
Sutaupote: 8.47 € (75%)
  • Pristatymo trukmė: 2 darbo dienos
Turime sandėlyje
Informacija

Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene

  • Leidėjas: Smaltija
  • Išleidimo metai: 2006
  • Formatas: 17x23, kieti viršeliai
  • Puslapių skaičius: 320
  • ISBN ar kodas: 9955-707-04-6

2.89 In stock
Į krepšelį
Aprašymas

Knygoje "Kaip tapti žinomam. Etiški ryšiai su visuomene" pateikti praktiniam pritaikymui skirti patarimai. Jie padės visuomenei
papasakoti apie save.

Autorius - ryšių su visuomene bendrovės "EPRS
Vilnius" bendrasavininkis - paprastai aiškina, kaip efektyviausiai
panaudoti ryšių su visuomene galimybes, pateikia bendravimo su lietuviška
žiniasklaida klaidingų ir sėkmingų pavyzdžių, kuriuos surinko dirbdamas "Hill
& Knowlton", "DDB & Co. ir Katkevičius" bei "Edelman"
tarptautinių ryšių su visuomene tinklų agentūrose, taip pat patarinė­damas
Lietuvos Respublikos Prezidentui krizės valdymo klausimais apkaltos proceso
metu.

Knygoje pateikti pavyzdžiai padės atlikti dažniausiai pasitaikančias
ryšių su visuomene užduotis: rašyti pranešimus žiniasklaidai, rengti spaudos
konferencijas, informuoti žiniasklaida.


"Kiekvienoje viešoje veikloje visada svarbiau-si konkretūs žmonės, jų idėjos ir darbai. Kita vertus, šiandienos pasaulyje, kai žinios ir informacija valdo labai daug, ryšiai su visuomene iš tiesų svarbūs. Manyčiau, kad tinkamai organizuota ryšių su visuomene kampanija gali lemti iki 15-20 proc. sėkmės."

Rolandas Paksas Lietuvos Respublikos Prezidentas


"Propagandos ir ryšių su visuomene atskyrimas yra dirbtinis. Kodėl? Žodis "propaganda" turi neigiamą atspalvį, o jį ištarus tarsi išnyra rudas ar raudonas baubas, tačiau riba yra aiški, nors ir neapčiuopiama, - tai etika. Žinoma, šią ribą savaip suprastų Hipokratas ir Makiavelis.

Svarbus ryšių su visuomene santykis su rinkodara ir įmonės strategija. Įmonės vadovai privalo įsisąmoninti savo strategiją ja turėsime dar vieną teoriškai apibendrintą ir praktiniais pavyzdžiais pagrįstą išorės ir vidaus komunikacijos vadovą, padėsiantį siekti ryšių su visuomene veiklos kokybės ir etiškumo."


Audronė Nugaraitė Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto docentė

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu