TIESIOG -30% visoms knygoms su kodu: KALĖDOS
Monografijoje „Emocinio imitavimo metodas muzikos mokykloje: kūrinio interpretacijos aspektas mokinio muzikinės kultūros ugdymo kontekste" pateikiamas Emocinio imitavimo metodo poveikio muzikos kūrinio interpretacijai tyrimas. Gauti rezultatai atspindi pedagogų požiūrį j šį demokratinį ir plataus poveikio metodų, o 26-ių vaizdo pamokų, nufilmuotų Lietuvos muzikos mokyklose, analizė atskleidžia jo poveikį kūrinio atlikimo bruožams, teksto aiškumui, frazuotei, mokinio jaučiamo sceninio nerimo mažėjimui, jo emocinės kompetencijos ugdymui bei viso muzikavimo proceso darnai.
Skaitytojai leidinyje ras muzikos kūrinio interpretacinių gebėjimų formavimo, panaudojant Emocinio imitavimo metodų, praktinių pavyzdžių. Atskleidžiamos pagrindinių muzikos žanrų - pjesės, etiudo, polifonijos ir stambios formos pateikimo galimybės.
Monografija turėtų sudominti muzikos edukologus ir Lietuvos muzikos mokyklų instrumento dalyko pedagogus, tyrinėjančius muzikinį ugdymų, jo metodus, siekiančius ne tik formuoti mokinių gebėjimų groti, bet ir lengviau ugdyti jų interpretacinius gebėjimus, kūrybiškumų, artistiškumų, įtaigumų bei, panaudojant Emocinio imitavimo metodo teikiamas galimybes, aktualizuoti patį muzikos dalykų.
Parašykite atsiliepimą apie "Emocinio imitavimo metodas muzikos mokykloje: kūrinio interpretacijos aspektas mokinio muzikinės kultūros ugdymo kontekste"
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti
Žanras: Kitos knygos mokytojams