Iki 2024.12.20 12:00 val. pateiktus ir apmokėtus užsakymus - pristatysime į paštomatus Lietuvoje iki Šv. Kalėdų! (galioja prekėms, kurias turime sandėlyje)
Monografijoje „Emocinio imitavimo metodas muzikos mokykloje: kūrinio interpretacijos aspektas mokinio muzikinės kultūros ugdymo kontekste" pateikiamas Emocinio imitavimo metodo poveikio muzikos kūrinio interpretacijai tyrimas. Gauti rezultatai atspindi pedagogų požiūrį j šį demokratinį ir plataus poveikio metodų, o 26-ių vaizdo pamokų, nufilmuotų Lietuvos muzikos mokyklose, analizė atskleidžia jo poveikį kūrinio atlikimo bruožams, teksto aiškumui, frazuotei, mokinio jaučiamo sceninio nerimo mažėjimui, jo emocinės kompetencijos ugdymui bei viso muzikavimo proceso darnai.
Skaitytojai leidinyje ras muzikos kūrinio interpretacinių gebėjimų formavimo, panaudojant Emocinio imitavimo metodų, praktinių pavyzdžių. Atskleidžiamos pagrindinių muzikos žanrų - pjesės, etiudo, polifonijos ir stambios formos pateikimo galimybės.
Monografija turėtų sudominti muzikos edukologus ir Lietuvos muzikos mokyklų instrumento dalyko pedagogus, tyrinėjančius muzikinį ugdymų, jo metodus, siekiančius ne tik formuoti mokinių gebėjimų groti, bet ir lengviau ugdyti jų interpretacinius gebėjimus, kūrybiškumų, artistiškumų, įtaigumų bei, panaudojant Emocinio imitavimo metodo teikiamas galimybes, aktualizuoti patį muzikos dalykų.
Autorius: | Lolita Jolanta Piličiauskaitė, Giedrė Gabnytė |
Leidėjas: | Lietuvos muzikos ir teatro akademija |
Išleidimo metai: | 2022 |
Knygos puslapių skaičius: | 264 |
Formatas: | 17x25, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786099567167 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti