0

Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje

Šiuo metu neparduodama
Bet jus tikrai sudomins kuri nors knygą iš pasiūlymo ATPIGO! ar POPULIARIAUSIŲ KNYGŲ!
Informacija

Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje

  • Leidėjas: Eugrimas
  • Išleidimo metai: 2011
  • Formatas: 22x15, kieti viršeliai
  • Puslapių skaičius: 220
  • ISBN ar kodas: 9786094371110

Šiuo metu neparduodama

Aprašymas
Įžymiojo bestselerio „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ pasirodymo 75-ųjų metinių proga išleidžiami nesenstantys Karnegio patarimai, pritaikyti skaitmeniniam amžiui, kuriame gyvename šiandien.
1936 metais Deilas Karnegis (Dale Carnegie) savo skaitytojams padarė įdomų pareiškimą: „Bendrauti su žmonėmis yra bene didžiausia problema, su kuria jūs susiduriate.“ Šis teiginys sudaro jo knygos „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ pagrindą ir tebegalioja iki šiol. Tačiau kurti strategijas, kaip bendrauti su žmonėmis, yra sudėtingiau.
Nors gyvename amžiuje, kai norint išgarsėti pakanka triukšmingai prisistatyti ir apsinuoginti, ši knyga ne apie tai, kaip užmegzti draugystes ir naudotis įgyta įtaka „einančiu iš burnos“ būdu, Karnegio žodžiais tariant. Tai knyga apie tokius žmonių tarpusavio santykius, kurie „eina iš širdies“. Ji apie tai, kaip įsigyti draugų tokiu būdu, kokiu jūsų gerasis senelis užkariavo jūsų išmintingosios senelės širdį – nuoširdžiu domėjimusi, širdinga empatija, sąžiningu įvertinimu. Ji ir apie tai, kaip įgytą ilgalaikę įtaką nukreipti abipusės naudos ir bendros pažangos link.
Ši knyga stengiasi pateikti naujus paaiškinimus ir aprašyti taikymo būdus. Kaip suprasti ir panaudoti Karnegio principus skaitmenizuotame pasaulyje? Kai kuriuos iš galimų atsakymų elementų galima aptikti sąrašuose, kurių Karnegio laikais dar nebuvo, pavyzdžiui, žurnalo Forbes leidinio „World’s Most Admired Companies“ (Geriausios pasaulio kompanijos) sąraše, žurnalo Harvard Business Review leidinio „Best Performing CEOs in the World“ (Geriausi pasaulyje kompanijų vadovai) sąraše, na, ir jau minėtame žurnalo Time leidinio „100 Most Influential People in the World“ (100 įtakingiausių pasaulio žmonių) sąraše. Kai kurie iš tų elementų (kart

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu