NEMOKAMAS PRISTATYMAS į Smartpost paštomatus nuo 15€

Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 15 € *

Kaip tai įvyko? CHRISTOPH DIECKMANN atsako Rūtai Vanagaitei

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas
2021-04-11 To hmm

Neturi pasitikėjimo?! Labiau pasitikiu autorės analizė, nei valstybės ideologija, kuri iš žudykų padarė didvyrius.


Šiuo metu neparduodama

2024-03-31 7.99 SoldOut

Knygos "Kaip tai įvyko? CHRISTOPH DIECKMANN atsako Rūtai Vanagaitei" aprašymas

Pagarsėjusios knygos „Mūsiškiai“ autorė Rūta Vanagaitė po ketverių metų pertraukos pristato dar vieną knygą apie Holokaustą Lietuvoje - "Kaip tai įvyko?". Naujoji knyga remiasi dvejus metus trukusiais rašytojos pokalbiais su vokiečių istoriku Christophu Dieckmannu.

„Ši knyga yra proveržis. Parašyta kaip dialogas, knyga perteikia akademinę analizę kiekvienam mąstančiam skaitytojui suprantama kalba“, teigia Izraelio istorikas, Tarptautinio Holokausto atminties aljanso garbės pirmininkas Yehuda Bauer.

Pasaulinio garso amerikiečių istorikas Timothy Snyder teigia: „Christophas Dieckmannas yra vienas autoritetingiausių Holokausto istorikų. Jo išskirtinė vokiečių okupacijos Lietuvoje studija – svarbiausia knyga, parašyta apie Holokaustą XXI amžiuje“.

„Ši knyga - apie svarbiausią Holokausto pamoką. Apie tai, kad kiekvienas iš mūsų galime rinktis: būti žmogumi ar nebūti. Šis pasirinkimas yra netgi pragare.“ – rašo knygos anotacijoje 2015 metų Nobelio literatūros premijos laureatė Svetlana Aleksijevič.



Kiti taip pat domėjosi


2022-02-02

Kad nebegali klupdyti ant keliu lietuvių prieš tuos kurie žudė jų senelius. Kad mes galim rinktis savo likimą ir gerbti savo didvyrius. Partizaniniam kare buvo tik viena pusė kuri atstovavo lietuvius ir Lietuvą. Tai - partizanai, sovietai ( nesvarbu lietuviskom, rusiskom ar lenkiskom pavardem ) kovojo uz imperija pries Lietuva ir lietuvius. Uz musu sunaikinima. Lygiai kaip ir tarp kryziuociu gal ir buvo zmoniu su Lietuviskom pavardem, bet niekas nedrystu teigti kad kryziuociai Zalgiryje kovojo uz LDK.

2021-04-22

Taip, teisingai, tarybiniai partizanai tokie ir buvo - žudikai.

2021-04-11

Neturi pasitikėjimo?! Labiau pasitikiu autorės analizė, nei valstybės ideologija, kuri iš žudykų padarė didvyrius.

2021-02-15

Koks tu profesorius, jeigu nesi savo šalies patriotas??? Gėda turėti tokius leftistinius komunistuojančius marksistinius "profesorius" šalies aukštosiose mokyklose!!!

2021-02-01

puiki, aiski ir labai reikalinga knyga Lietuvai.

2020-11-26

2020-11-12

Puiki ir gili knyga, užpildanti "nepatogias" spragas mūsų šalies istorijoje, priverčianti giliai pamąstyti ir pažvelgti į daugelį dalykų kitaip.

2020-11-02

Labai gaila, kad net ir dabar šitokia knyga galima Lietuvoje boikotuoti.

2020-10-05

Leninas tavo didvyris... Beje, žydas.

2020-10-04

Taip, teisingai, tarybiniai partizanai tokie ir buvo.

2020-10-04

Puiki knyga, atskleidžianti lietuvos partizanų - fašistų veidą. Kai kas vis dar tiki kad partizanai buvo patriotai, bet visi žino kad jie buvo sušikti vaikžudžiai, prievartautojai, žudę net ir savus lietuvius, kurie neduodavo jiems išlindusiems iš miško maisto arba neturėdavo ką duoti.

2020-10-02

labai idomi knyga, verta demesio! bravo. man patinka kai raso tiesa

2020-09-30

Kaip vertinate naująją R. Vanagaitės knygą?
Nusivyliau. Jos bendraautorius vokietis Ch.Dieckmannas vertinamas kaip solidus, rimtas mokslininkas, mokantis lietuviškai, tad galintis naudotis ir lietuviškais šaltiniais, tačiau radau rimtų klaidų ir tas mane nustebino. Kita vertus, jau pradėdamas skaityti knygą spėjau, kad Vanagaitė ją leido kaip dar vieną propagandinį leidinį ir knygą pabaigęs lieku prie savo nuomonės: šia knyga bandoma pateisinti ankstesnius Vanagaitės „Mūsiškius“ ir po jų visam pasauliui dalintus interviu, kurių tikslas – kompromituoti 1941 m. sukilimą ir to laikmečio lietuviškąją administraciją. Priminsiu, kad ta knyga labai džiaugėsi Kremlius. Beje, naujojoje knygoje Vanagaitė giriasi, kad Dieckmanas parašė įžangą jos „Mūsiškių“ rusiškam variantui. Tiesa, Vanagaitė nutyli, kad lietuviškame „Mūsiškių“ variante ji nurodoma kaip viena autorė, o štai rusiškame, lenkiškame – autoriai jau du: Vanagaitė ir Efraimas Zurofas. Jau vien tas faktas yra neskanus – skirtingose šalyse autorių skaičių lemia reklaminiai tikslai. Todėl kyla klausimas: tai kieno tie „mūsiškiai“ – Vanagaitės, Zurofo ar…?
Gal galite paminėti bent kelias dr. Dieckmanno klaidas?
Pirmiausia, Dieckmanno teiginys, kad „Lietuvos teritorijoje buvo nužudyta didžiausias procentas žydų“, neatitinka tikrovės ir Holokausto enciklopedijoje skelbiamų skaičių.
Toliau Dieckmannas aiškina, neva Lietuvių aktyvistų frontas pasitraukė į antinacinį pasipriešinimą tik 1943 m., nors tai nutiko 1941 m. rudenį. Išties esminė klaida, nes atrodo, kad 1941 m. Birželio sukilimą organizavusi ir Laikiną vyriausybę suformavusi jėga dvejus karo metus nesipriešino naciams, kolaboravo. Pagal tokius teiginius žydų bendruomenės pirmininkė F. Kukliansky visus LAF narius skelbia blogiečiais. Nors iš tiesų jau po kelių nacių okupacijos mėnesių, kai tapo aišku, kad vokiečiai nepripažins Lietuvos nepriklausomybės, pagrindinė LAF dalis pasivadino Lietuvių frontu ir perėjo į antinacinį pogrindį. Lietuvių frontą naciai persekiojo, jo lyderis, buvęs Laikinosios vyriausybės vadovas Juozas Ambrazevičius buvo priverstas veikti slapyvardžiu Brazaitis, net trys Laikinosios vyriausybės ministrai įkalinti, vienas už žydų gelbėjimą vėliau buvo pripažintas Pasaulio teisuoliu. Kodėl tokių svarbių faktų nėra Dieckmanno-Vanagaitės knygoje?
Ką reiškia Dieckmano teiginys „kai (Šiaulių apskrities viršininkas) Urbaitis dėl humanistinių įsitikinimų atsistatydino, jį pakeitęs Jonas Noreika pasiūlė griežtesnį planą – iš visų žydų atimti ir kilnojamąjį, ir nekilnojamąjį turtą“? Iš jo peršasi išvados, kad ne naciai, o lietuviai sprendė žydų turto klausimą ir, antra, kad gerietis Urbaitis buvo humanistas, o blogietis Noreika – Holokausto vykdytojas.
Tačiau tai netiesa: vokiečiai nuo pat pradžių labai aiškiai apibrėžė lietuviškos administracijos ribas: „išima iš lietuvių įstaigų kompetencijos žydus bei vokiečius ir jų turtą“ ir lietuviams draudžia spręsti šiuos klausimus. Antra, savo knygoje pateikiu įrodymus, kad skleidžiamas mitas, jog Urbaitis pasitraukė iš neva humanistinių paskatų, neatitinka tikrovės. Urbaitis teigė priešingai – apskrities viršininku dirbo iš humanistinių įsitikinimų, nes manė taip padėsiąs kitiems. Teiginyje, kad „Noreika pasiūlė griežtesnį planą“, teisybės lygiai tiek, kiek ir Dieckmano teiginyje, neva „Noreika įsakė išsiųsti Šiaulių žydus į Žagarės getą. Ten jie buvo nužudyti.“
Tenka kartotis: žydų likimas buvo išimtinai vokiečių kompetencija, tad žydus į Žagarės getą išsiųsti nurodė ne Noreika, o nacių komisaras H. Geweckė. Geweckė taip pat sugriežtino ir savo pirmtako nacių komisaro Konovskio (o ne Urbaičio) planą dėl atimamo žydų turto. Juokingiausia, kad kitoje vietoje Dieckmanas pats tai patvirtina taip paneigdamas ankstesnius teiginius: „Rugpjūčio 13 dieną Šiauliuose vyko lietuvių ir vokiečių administracijų vadų posėdis. Jame dalyvavo ir ką tik paskirtas Šiaulių apskrities viršininkas Jonas Noreika. Šiaulių apygardos komisaras Hansas Gewecke dalijo nurodymus, ką daryti su Šiaulių apygardos žydais.“ Taigi tai – Geweckės, o ne Noreikos nurodymai.
Kaip vertinti tokias šiurkščias klaidas?
Įsivaizduokite, jei jas darytų ne istorikas, o teisėjas? Todėl knygoje ir rašau, kad vokiečių teismai nuo kaltinimų dėl dalyvavimo Holokauste išteisino tikruosius Šiaulių apskrities getų kūrėjus ir vadovus nacius H. Geweckę, jo pavaduotoją E. Bubą, Šiaulių koncentracijos stovyklos vadovą H. Shliofą, o štai kai kurie šių dienų istorikai Holokausto dalyviu paskelbė Joną Noreiką, vykdžiusį jų ūkinius nurodymus bei vadovavusį Šiaulių apskrities antinaciniam pasipriešinimui. Taip yra todėl, kad minėti naciai turėjo galimybę teisme apsiginti, o J. Noreikai, paguldžiusiam galvą už mūsų laisvę, tokia galimybė nesuteikta. Atkreipkite dėmesį – ponios F. Kukliansky vadovaujami litvakai dėl Šiaulių apskrities getų ir ten vykusių nusikaltimų priekaištauja ne vokiečiams Geweckei, Shliofui (jo vadovavimo metu įvyko baisi „vaikų akcija“) ar Bubui, bet ... Noreikai. Tą patį neadekvatų vertinimą galime rasti ir sovietmečiu KGB leistuose propagandiniuose leidiniuose.

2020-09-29

Žydomasonų - maskolių propaganda.

2020-09-24

Nebe tie laikai, kad pasikeistu.

2020-09-23

tavo žiniai - žydšaudžiai patriotai po karo ir buvo tapę pačiais uoliausiais stribais ir skundikais, nes tokie labai gerai moka prisitaikyt prie visų valdžių, toks jau yra lietuvio-subinlaižio mentalitetas, toks pat ir tu esi "skaitytojau" pagal savo mąstymą - subinlaižis lietuvis patriotas, kuris iš karto parsiduos kai tik pasikeis situacija

2020-09-15

Atsirado stribų palikuonis...

2020-09-14

Nepatinka Lietuvos žydšaudžiams "patriotams" kad juos viešina......žydšaudžių palikuonys čia komentaruose loja apsimovę nužudytų žydų triusikus, nes savų neturi, ir ėsdami su žydų įrankiais, nes savų irgi neturi - o karavanas eina

2020-09-10

2020-08-16

Puiki knyga

2020-08-12

Jokia save gerbianti leidykla nespaudins šios asabos rašliavų (pagarba leidyklai „Alma littera“ ) ir joks save ir skaitytojus gerbiantis knygynas neturėtų jų pardavinėti. Bet "Patogu pirkti" yra labai patogu pelnytis iš judošių "kūrybos".

2020-08-04

vokiečiai turėtų rūpintis jų holokaustu , neturinčio pavyzdžio pasaulyje, tik rudasis maras

2020-08-04

jei būtų nulis, tai ir žvaigždutės neduočiau, kodėl už ką ji taip Lietuvos nemyli? tegul važiuoja į Izraelį (užmiršau - išspyrė ją jos žydelis)

2020-07-31

Solidus daugiaaspektis tyrimas. Dialogo forma padaro jį prieinamą plačiajai auditorijai.

2020-07-24

Puiki knyga. Laukiame pačios Christophu Dieckmann knygos 'Deutsche Besatzungspolitik in Litauen 1941–1944' vertimo į lietuvių kalbą ir leidimo. Kiek girdėjau, tai jau vyksta.
Ir juokinga, kad ši knyga išleista lėšas surinkus per crowdfunding, spausdinta Lenkijoje, ir neplatinama per Vagą ar Pegasą. Lietuvos leidėjai pabijojo veltis į shitshtormą.

2020-07-24

Vertinga knyga. Daug informacijos, ne vien apie žydų žudymą.

2020-07-18

50 metų sovietų okupuotoje Lietuvoje skleistų melų pakartojimas.

2020-07-18

Faktiškai tai geriausia knyga apie Lietuvą ištikusią tragediją - Holokaustą. Viskas pagrįsta dokumentais. Pavyzdžiui, dažnai didžiuojamasi, kad Krupavičius, Grinius, Aleksa 1942 m. lapkritį parašė naciams memorandumą, kuriame gynė žydus. Dieckmannas teigia, kad memorandume "rasite vos pusę sakinio apie žydus". Žiūrime memorandumo tekstą: "Lietuvių tauta su dideliu susijaudinimu klausosi žinių apie masinius lietuvių ir lenkų ūkininkų iškėlimus iš jų ūkių ir namų. Lietuvių tauta negali pritarti tokioms priemonėms, lygiai kaip ji nepritaria priemonėms taikomoms Lietuvos žydams." Tiesa - tik pusė sakinio. Kokios priemonės taikytos žydams - memorandume nesakoma. Istorinius faktus žinantis žmogus supranta, kad iš žydų irgi buvo atimamas turtas, skirtumas tik tas, kad po to jie buvo "iškeliami" į Panerių, VII forto, IX forto ir t. t. kapinynus. Aišku, memorandume pareikšta pozicija žydų atžvilgiu yra svarbi bent kaip minimali užuomina.
Daugelio Lietuvos istorikų darbai apie Holokaustą dažniausiai nepaskaitomi ir labai migloti, ne siekiama visiems įtikti ir, kur tik įmanoma, retušuoti tragiškuosius įvykius, jeigu jie meta šešėlį lietuvių tautai. Kodėl? Atsakymas svienas - iš baimės.



2020-07-15

Kremliaus propaganda pro užpakalines duris. O įvyko tai, nes buvo pasekmė Stalino - Hitlerio sandėrio. Jų darbų tęsėjas dabar Puitinas. Jei būtų 2-rojo pasaulinio karo metu Lietuva išlikusi laisva, nei vienas Lietuvos žydas nebūtų nukentėjęs. Bet tai nebuvo įmanoma - vyko pasaulio dalybos...

2020-07-14

Tokia propagandinę knygą turėtų pardavinėt už 30 sidabrinių

2020-07-14

Knyga 100 % tiesa! Gal kazkam sita tiesa nepatinka....mes visi suprantam kam. Labai svarbu paskaityti. Daug faktu, skausmo.

2020-07-14

Labai gera, labai reikalinga knyga

2020-07-11

gerai parašyta, tiems kam nerųūpi pasakaitės, kas nori žinoti ir suprasti

2020-07-06

15 sidabrinių,judės likimas(pasikariant),tai ir yra draugės Rūtos likimas.Kaip rašė Lermontovas-"prosciaj nemytaja Rosija,strana rabov strana gaspod..."

2020-07-02

Skaičiau. Knyga turėjo vadintis "Fašistinės Vokietijos politika Lietuvos teritorijoje karo metais". Gera knyga patiems pasidaryti savo išvadas. Ir pasidaro labai aišku, kaip stipriai subjektyvi buvo Vanagaitės knyga "Mūsiškiai".

2020-06-30

Nepainiokite skirtingų dalykų - ne apie knygos perskaitymą kalbama, o apie pasitikėjimą autore, kurio nebėra ir niekada nebebus, ir jos knygos net nebus skaitomos. Kokia tiesa yra patogi? Žydus naikino visų įmanomų tautų, tame tarpe ir lietuvių, atstovai. Bet tie atstovai tik atmatos ir šiukšlės, kurių, deja, yra ir bus, ir jei dabar kažkas panašaus vyktų, net neabejojų, kad tokių šiukšlių vėl būtų...

2020-06-30

Nuostabi knyga

2020-06-28

Perskaičiau visą. Atrodo gana objektyvi. Vokietis pateikia labai daug faktų ir skaičių, ne viską žinojau. Ir beveik nėra Vanagaitės interpretacijų ir moralizavimo. Kam rūpi faktai, o ne interpretacijos, paskaitykit - nenusivilsit.

2020-06-27

Knyga, prastūminėjanti Lietuvai ne objektyvų, o savą, žydų organizacijų - sovietų, naratyvą.
Politinė.

2020-06-23

Labai laukiu šios knygos. Christoph Dieckmann yra vienas didžiausių Holokausto tyrimų autoritetų. Ačiū Vanagaitei, kad prikalbino jį pasidalinti savo žiniomis. Tikiuosi nešališko, grynai mokslinio, nepriklausomo nuo lietuviškų ideologinių kovų požiūrio.

2020-06-22

O tie keli komentarai virsuje tikrai ne zmoniu, kurie knyga skaite.. Nei dienos nepraejo, o jau komentuoja. Teisingai tada matyt Ruta raso... Nes tiesa Lt daug kam nepatogi. Laukiu nesulaukiu perskaityti!

2020-06-21

Na taip, užkabino Vanagą, tai dabar jau jai šakės. Juokinga. Kyla klausimas, ar tikrai buvo išsamūs tyrimai apie Vanagą apskritai. Ar mums tik reikia tautos didvyrio...

2020-06-14

autorius neturi jokio pasitikėjimo, kas dar gali tikėt, ką ji rašo... nesuprantama

Parašykite atsiliepimą apie "Kaip tai įvyko? CHRISTOPH DIECKMANN atsako Rūtai Vanagaitei"

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Knygos apie Holokaustą

Christoph Dieckmann, Rūta Vanagaitė pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą "Kaip tai įvyko? CHRISTOPH DIECKMANN atsako Rūtai Vanagaitei", kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu. 

Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos "Kaip tai įvyko? CHRISTOPH DIECKMANN atsako Rūtai Vanagaitei" aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos "Kaip tai įvyko? CHRISTOPH DIECKMANN atsako Rūtai Vanagaitei" už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau. 

Perskaitėte knygą "Kaip tai įvyko? CHRISTOPH DIECKMANN atsako Rūtai Vanagaitei"? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Christoph Dieckmann, Rūta Vanagaitė tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams. 


Dažnai su "Kaip tai įvyko? CHRISTOPH DIECKMANN atsako Rūtai Vanagaitei" perkama kartu