0

Marketingo valdymas

  • Nuolaida knygai -26%
Internetu: 5,99 €
Knygyne: 7,99 €*
Sutaupote: 2.00 € (26%)
  • Pristatysime: per 2-26 val.*
Turime sandėlyje
Informacija

Marketingo valdymas

  • Leidėjas: KTU leidykla Technologija
  • Išleidimo metai: 2016
  • Formatas: 14x21, minkšti viršeliai
  • Puslapių skaičius: 138
  • ISBN ar kodas: 9786090212851

2020-07-31 5.99 InStock
Į krepšelį
Aprašymas

Įmonės dažniausiai renkasi santykių marketingo orientaciją, kurios objektas - esami, potencialūs vartotojai, santykiai su jais. Santykių marketingas priklauso nuo verslo aplinkos pasikeitimų, kitų veiksnių (technologijos revoliucijos, besikeičiančių vartotojų pirkimo poreikių ir pan.). Globalizacija, didėjanti konkurencija skatina įmones plėtoti verslą užsienyje.
Mokomojoje knygoje "Marketingo valdymas" pateikti marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje, pagrindžiant marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimus, marketingo komplekso elementų strategijas.

Knyga "Marketingo valdymas" skirta marketingo valdymo, vadybos ir verslo administravimo, įmonių marketingo vadybos studentams.

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu