Uždaryti

Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos

Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos

(0 įvertinimai/ų)
Pristatymo trukmė: 1 darbo diena
Leidėjas: Tobulėjimo projektai
Išleidimo metai: 2018
Formatas: 15x21, kieti viršeliai
Puslapių skaičius: 144
ISBN ar kodas: 9786098210071
Pirkite dabar!
Internetu: 9,79 €
Knygyne*: 11,49 €
Sutaupote: 1,70 € (15%)
Turime sandėlyje!
Greitas atsiėmimas Vilniuje

Anotacija

Ši knyga "Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos" – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.

Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina.
Sprendimas – rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų.
Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.

Šioje knygoje "Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos" rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox", „Mailbox", „Twitter", „Pinterest", „Facebook", „Snapchat", „Evernote", „Instagram", „Mint.com", „AppSumo" ir „StumbleUpon" tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

Rajanas Holidėjus (Ryan Holiday) yra žiniasklaidos strategas ir žinomas autorius, rašantis apie strategijas ir verslą. Būdamas devyniolikos, jis metė studijas universitete, kad galėtų mokytis pas Robertą Gryną (Robert Green), parašiusį knygą „Jėga. 48 valdžios dėsniai" (The 48 Laws of Power). Vėliau jis konsultavosi su daugybe bestselerių autorių ir milijonus įrašų parduodavusių atlikėjų. Rajanas daug metų ėjo „American Apparel" rinkodaros direktoriaus pareigas. Jo kampanijas analizavo „Twitter", „YouTube" ir „Google"; apie jį rašė „AdAge", „The New York Times" ir „Fast Company".
Pirmoji Rajano Holidėjaus knyga „Patikėkite manim, aš meluoju. Žiniasklaidos manipuliatoriaus išpažintis" (Trust Me, Fm Lying: Confessions of a Media Manipulator), kurią „The Financial Times" pavadino „nuostabia ir nerimą keliančia knyga", tapo bestseleriu ir dabar iš jos mokomasi viso pasaulio universitetuose. Šiuo metu jis dirba „New York Observer" redaktoriumi, o būdamas namuose (Ostinas, Teksasas) prisideda prie „Thought Cata-log" leidybos.

Iš anglų kalbos vertė Austėja Banytė

Atsiliepimai apie knygą

Pagiriamasis žodis knygai „Skaitmeninė rinkodara"

Rinkodaros inžinieriai - naujieji rinkodaros viceprezidentai, ir šioje knygoje paaiškinta, kaip pasiekti tokia transformaciją.

Andrew Chen, Silicio slėnio antre-preneris, eseistas ir startuolių patarėjas

Ši knyga - tai įspėjamasis signalas visiems rinkodaros vadovams. Ir vadovėlis inžinieriams, informaciniu technologijų specialistams, įmonių steigėjams ir dizaineriams. Perskaitykite ją.

Porter Gale, buvęs „Virgin America" rinkodaros prezidentas ir knygos „Your Network Is Your Net Worth" autorius

Pagaliau lengvai suprantamais žodžiais paaiškinti skaitmeninės rinkodaros procesai, dar geriau - tikros strategijos ir ju taikymo taktikos.

Alex Korchinski, „Soma" plėtros direktorius

Holidėjus yra Makiavelis ir Ogilvis viename asmenyje ir visa tai... Sis gudruolis yra tas slaptas koziris, apie kurį neteko girdėti.

Timothy Ferriss, knygos „4 valandų darbo savaitė" autorius

Rajanas puikiai suvokia rinkodaros inžinierių mąstyseną ir padeda ją suprasti įvairaus kalibro ir tipo įmonių rinkodarininkams.

Jei perskaičius jo knygą rezultatai nepagerės, vadinasi, kažkas negerai su jūsų produktu.
Sean Ellis, buvęs „Dropbox" ir „Eventbrite" rinkodaros inžinierius, „Qualaroo" steigėjas, sugalvojęs anglišką terminą „growth hacker" (liet. rinkodaros inžinierius)

Rajano strategijos ir taktikos padės kiekvienam efektyvumo siekiančiam antrepreneriui, bandančiam plėsti savo verslą ir įvaldyti rinkodaros bei plėtros meną.

Patrick Vlaskovits, knygos „The Lean Entrepreneur" bendraautoris

Jei norite daugiau sužinoti apie skaitmeninę rinkodarą, privalote perskaityti šią Rajano Holidėjaus (Ryan Holiday) knygą.

Derėk Halpern, „SocialTriggers.com"

Parašęs šią knygą, Rajanas nuveikė sudėtingą, ir tuo pačiu metu nuostabų darbą. Ėmęsis sudėtingos skaitmeninės rinkodaros sferos, jis supaprastino ją iki lengvai skaitomo vadovo, kuriame pateikiama tai, ką privalote žinoti. Rinkodaros inžinieriai iš naujo apibrėžia rinkodarą, o Rajano knyga padės atsiplėšti nuo varžovų.

Aaron Ginn, „StumbleUpon" rinkodaros inžinierius

Turinys

TURINYS

ĮVADAS Į SKAITMENINĘ RINKODARĄ

PIRMAS ŽINGSNIS. VISKAS PRASIDEDA NUO PRODUKTO TINKAMUMO RINKAI / 29

ANTRAS ŽINGSNIS. KAIP RASTI TINKAMĄ PLĖTROS METODĄ / 45

TREČIAS ŽINGSNIS. VIRUSINĖ RINKODARĄ. VIENĄ PAVERSKITE DVIEM, O DU-KETURIAIS / 61

KETVIRTAS ŽINGSNIS. UŽBAIGTI CIKLĄ: IŠLAIKYMAS IR OPTIMIZACIJA / 75
 
MANO VIRSMAS: ŽINIŲ TAIKYMAS PRAKTIKOJE / 91

SPECIALUS PRIEDAS / 104

SKAITMENINĖS RINKODAROS TERMINŲ ŽODYNĖLIS  / 113

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI / 125

TAPTI RINKODAROS INŽINIERIUMI. KITI ŽINGSNIAI / 137

PADĖKA / 141
Parašykite atsiliepimą apie prekę!



Būtina įvertinti prekę


Iš viso prekių: 0
Kaina:
Krepšelis

Taip pat siūlome
Kaip uždirbti iš inovacijų
Sud.Bruce Berman
Internetu:
6,59 €
Knygyne*:
7,39 €
Visa griaunantis testavimas
Alan Hedges
Internetu:
7,99 €
Knygyne*:
10,99 €
Makroekonomikos teorija
Janina Šeputienė
Internetu:
7,99 €
Knygyne*:
8,99 €
Purpurinė karvė. Pertvarkykite savo verslą būdami išskirtiniais
Seth Godin
Internetu:
10,99 €
Knygyne*:
22,49 €