NAUJIENA! -30% nuolaida visai BIOK kosmetikai! Naršykite čia >>
Monografijoje "Paslaugų vartotojų lojalumas" nagrinėjamos paslaugų vartotojų lojalumo kūrimo, valdymo, vertinimo ir ugdymo problemos didėjančio organizacijų aplinkos dinamiškumo ir konkurencingumo fone.
Konstruktyviai išanalizuota vartotojų lojalumo samprata ir raida, išnagrinėta paslaugų vartotojų lojalumo specifika, pristatytas vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas. Remiantis teorine ir autorių atliktų specialių tyrimų rezultatų analize, parengtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, taikytinas trimis skirtingais duomenų prieigos scenarijais.
Monografijoje "Paslaugų vartotojų lojalumas" pagal parengtą metodiką pristatyti modelio tinkamumo empirinio tyrimo maitinimo, grožio bei sporto paslaugas teikiančių įmonių atveju rezultatai patvirtino paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio tinkamumą skirtingomis duomenų prieigos situacijomis.
Monografijoje "Paslaugų vartotojų lojalumas" ypač daug dėmesio skirta tikslingų, kryptingų vartotojų lojalumo ugdymo priemonių parinkimui tinkamu laiku. Šių priemonių arsenalas apima labdaros, ryšių, virusinės rinkodaros taikymą, rinkodaros komunikacijų integravimą, rekomendacijų skatinimą, paslaugos teikėjo pakeitimo sąnaudų kūrimą bei pastarąjį šimtmetį tradiciniu tapusį lojalumo programos kūrimo sprendimą.
Parašykite atsiliepimą apie "Paslaugų vartotojų lojalumas"
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti
Žanras: Kitos memuarų knygos
Ilona Skačkauskienė, Neringa Vilkaitė-Vaitonė pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą "Paslaugų vartotojų lojalumas", kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu.
Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos "Paslaugų vartotojų lojalumas" aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos "Paslaugų vartotojų lojalumas" už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau.
Perskaitėte knygą "Paslaugų vartotojų lojalumas"? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Ilona Skačkauskienė, Neringa Vilkaitė-Vaitonė tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams.