0

SST™: Sėkmingi pardavimai pagal tipus

  • Nemokamas knygos pristatymas
5.0
(1 įvertinimai)
Internetu: 20,99 €
Knygyne: 24,99 €*
Sutaupote: 4.00 € (17%)
NEMOKAMAS PRISTATYMAS
į Omniva ir LP Express terminalus bei pašto skyrius Lietuvoje
  • Pristatysime: per 12-48 val.*
Turime sandėlyje
2009-03-30 Paskaitykit

Tiems, kas žino kas yra MBTI tikrai patiks - puikus įrankis pardavimams!

Informacija

SST™: Sėkmingi pardavimai pagal tipus

  • Leidėjas: Rgrupė
  • Išleidimo metai: 2008
  • Formatas: 15x21, kietas viršelis
  • Puslapių skaičius: 230
  • ISBN ar kodas: 9789955923046

20.99 In stock
Į krepšelį
Aprašymas

„SST™: Sėkmingi pardavimai pagal tipus“ yra efektyvi pardavimų mokymo programa, praturtinanti pardavimų psichologija išbandytu ir lengvai įvaldomu metodu.

SST™ modelis naudojamas vadovavimo įgūdžių tobulinimo, karjeros darymo ir komandinio darbo metodikos srityse. SST™ metodas didina komunikavimo efektyvumą, taikydamas MBTI principus ir koncepcijas. Tai efektyvi pardavimų mokymo programa, praturtinanti pardavimų psichologiją išbandytu ir lengvai įvaldomu metodu. Naudodamos šį metodą, nemažų laimėjimų pasiekė labai įvairios veiklos šakos: finansinių paslaugų, apskaitos, mechaninės kontrolės, darbuotojų sveikatos pašalpų, leidybos, architektūros, informacijų technologijos, aukštojo mokslo, prekybos nekilnojamu turtu, visuomeninio maitinimo, reklamos.



Dr. Arnoldas Tildenas yra Tilden & Associates kompanijos vadovas ir PfP Consulting kompanijos partneris. Šios firmos padeda klientams plėtoti savo kompanijas, konsultuodamos juos verslo efektyvumo klausimais, apmokydamos jų darbuotojus, verbuodamos ir atrinkdamos joms naujus darbuotojus, padėdamos joms planuoti strategijas ir ugdyti vadovus.

Tildenas apgynė mokslinį edukacinės psichologijos daktaro laipsnį Temple universitete; jis yra Majers Brigs tipų indikatoriaus (Myers Briggs Type Indicator - MBTI) specialistas. A. Tildenas efektyviai panaudojo šį modelį vadovavimo įgūdžių tobulinimo, karjeros darymo ir komandinio darbo -metodikos srityse. Taip pat jis yra pardavimų metodo SSTM: Successful Selling to Type kūrėjas. Šis metodas didina komunikavimo efektyvumą, taikydamas MBTI principus ir koncepcijas. Jo antrąją knygą „Rainmakers, Closers & Other Sales Myths" išleido University Press of America leidykla 2007 metais. Prieš pradėdamas užsiimti konsultavimo praktika, Tildenas buvo koledžo dekanu ir dėstė psichologiją bei vadybą.

SS7™: Successful Selling to Type yra efektyvi pardavimų mokymo programa, praturtinanti pardavimų psichologiją išbandytu ir lengvai įvaldomu metodu. 2009 metais ši programa švęs savo penkioliktąsias metines. Naudodamos šį metodą, didelių laimėjimų pasiekė įmonės, veikiančios įvairiose verslo šakose: finansinių paslaugų, apskaitos, mechaninės kontrolės, darbuotojų sveikatos draudimo, leidybos, architektūros, informacijų technologijos, aukštojo mokslo, prekybos nekilnojamu turtu, visuomeninio maitinimo bei reklamos. Tarp besinaudojančių šia metodika yra tokios organizacijos kaip Federalinis rezervų bankas, BNPParibas (Paryžiuje), Trane, KPMG, Džono Hopkinso (John Hopkins) universitetas, Credit Suisse First Boston bankas, Johnson Controls, Barclay Global Investors. Iš pradžių buvęs tik regioniniu, dabar SST™ metodas tapo tikrai globaliu, platinamu Europoje, Azijoje (Honkonge ir Bombėjuje, Viduriniuosiuose Rytuose (Bachreine). Konsultacijų kompanija UAB Versse yra sertifikuota SST™ metodo platintoja Lietuvoje ir Baltijos šalyse.


Įvadas


Sunku net patikėti, kad jau prabėgo aštuoneri metai nuo knygos „SST™: Successful Selling to Type" pirmojo leidimo. 2000 metais pasaulis buvo kitoks. Juk tai buvo prieš 2001 metų rugsėjo 11 dienos teroristų atakos prieš Pasaulio prekybos centrą ir Pentagoną. Tada prezidentu buvo Bilas Klintonas (Bill Clinton). Benzino kaina JAV buvo tik 1,44 dolerio už galoną (3,8 litrus). JAV turėjo rekordinį perviršį. Euras žengė dar tik pirmuosius žingsnius. O Lietuvai iki įstojimo į Europos Sąjungą ir NATO dar buvo likę ketveri metai. Enron kompanija turėjo beisbolo stadioną, pavadintą jos vardu. Arnoldas Švarcenegeris (Arnold Schwarzenegger) tebebuvo privatus asmuo. Internetas buvo dar vaikystės stadijoje. Tik nedaugelis žmonių žinojo ką reiškia „sub prime" frazė ir jos pasekmes.

Dėl visų tų didžiulių permainų atėjo laikas ir mums įnešti savo kuklų indėlį - parengti antrąjį knygos „SST™" leidimą. Galų gale juk šios programos stagnacija neapėmė. SST" dabar yra prekės ženklas, įregistruotas Jungtinių Valstijų patentų ir prekės ženklų žinybos, šis metodas platinamas Europoje, Azijoje ir Persijos įlankos šalyse. Konsultacinė kompanija UAB „Versse" šiais metais sertifikavosi naudoti ir platinti SST™ metodą Lietuvoje bei Baltijos regione. Tai paskatino naują knygos leidimą išversti į lietuvių kalbą.

Šiame antrajame knygos leidime yra daug reikšmingų pakeitimų. Vienas iš didžiausių - šešiolikos pardavėjų profilių pateikimas dvyliktajame skyriuje. Pirmajame „SST™" knygos leidime buvo aprašyta, kaip šešiolika tipų perka, o ne kaip jie pardavinėja. Be to, pridėjome dar vieną skyrių (vienuoliktą) „Vadybos taisyklių laužymas", kurį patariame perskaityti prieš pradedant nagrinėti pardavėjų profilius. Tai padės ne tik susidoroti su savo silpnosiomis pusėmis,

bet ir panaudoti stipriąsias puses. Pagaliau mes parinkome keliolika straipsnių iš mūsų biuletenio SST Newsletter pastarųjų aštuonerių metų numerių: jie sudarys foną skaitant ir apie pardavimus, ir apie pardavimų lyderiavimą. Jie sudaro tryliktą ir keturioliktą skyrius.
2009-03-30 Paskaitykit

Tiems, kas žino kas yra MBTI tikrai patiks - puikus įrankis pardavimams!

Parašykite atsiliepimą apie prekę!

Būtina įvertinti prekę

Dažniausiai perkama kartu