Nemokamas pristatymas į paštomatus visoje Lietuvoje nuo 20 € *

Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime


Apsilankykite!
Populiariausios knygos
Naujos knygos
Knygų išpardavimas

Šiuo metu neparduodama

2024-10-31 0.99 SoldOut

Knygos „Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų“ aprašymas

Prekių ženklų nesėkmės žaviai pažvelgia į tai, kas nutinka tokiems pasauliniams gigantams kaip „McDonald‘s“ ir „CocaCola“, sukūrusiems naujus prekių ženklus, kurie su trenksmu ir didžiuliais nuostoliais žlunga.


Mattas Haigas šią temą nagrinėja tikrai linksmu stiliumi. "Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų" - tai verslo knyga, kurią labai smagu skaityti. Autorius atskleidžia, kas kiekvienu atveju pavyko ne taip, ir duoda vertingą išmoktų pamokų sąrašą. Kelionė po žavingą Matto Haigo nesėkmių salę įspės jus apie tykančius pavojus ir nurodys, kaip jūsų prekių ženklui užtikrinti ilgą ir sveiką gyvenimą.

Knygų, kuriose aprašomi geriausios rinkodaros pavyzdžiai, yra apstu, tačiau tikras mokymasis yra aiškinimasis, kodėl prekių ženklams nepasisekė.

Knygos autorius teigia: „...kai ėmiausi rinkti medžiagą šiai savo knygai tema „kaip nereikia elgtis“, tokį tikslą ir turėjau – apžvelgti prekių ženklus, kurie buvo nužudyti vos gimę. Arba pakalbėti apie tas, vis dar esančias mūsų tarpe, nesėkmes – prekių ženklus, kuriuos reikėjo nužudyti vos gimusius“.


"Įdomus ir naudingas skaitinys... Tai - žymiausių prekių ženklų apmaudžių klaidų aruodas, kurį sunku pralenkti.“


Financial Times



Mattas Haigas yra nepriklausomas konsultantas, patariantis organizacijoms, beieškančioms integruotos rinkodaros ir ženklodaros sprendimų. Jis yra daugelio knygų autorius, įskaitant ir bestselerį Prekių ženklų karaliai: kaip 100 pirmaujančių pasaulio prekių ženklų klesti ir išgyvena.


Iš anglų kalbos vertė Rūta Meškauskaitė

  • Autorius: Matt Haig
  • Leidėjas: Verslo žinios
  • Išleidimo metai: 2009
  • Knygos puslapių skaičius: 238
  • Formatas: 16x23, minkšti viršeliai
  • ISBN ar kodas: 7546089

Parašykite atsiliepimą apie „Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų“

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

Žanras: Marketingo knygos

Matt Haig pristato įdomią ir tikrai naudingą knygą „Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų“, kurią įsigyti internetu greita ir paprasta. Vos keli mygtuko spustelėjimai, operatyvus pristatymas ir, greičiausiai, jau kitą dieną galėsite mėgautis motyvuojančiu kūriniu. 

Šiuolaikiniame pasaulyje knygas pirkti itin lengva. Online knygyne pirkėjų visada laukia išsami ledinio informacijos santrauka, kurioje pateikiame knygos „Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų“ aprašymą, nurodome autorių, kūrinio vertėją, puslapių skaičių ar literatūrinį žanrą. Viena ko negalime – atskleisti visų turinio detalių ar perskaityti knygos „Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų“ už jus. Tačiau visada pasiūlysime geras knygų kainas, karštas leidyklų akcijas ir nuolaidas, kurių dėka naudingus kūrinius įsigysite pigiau. 

Perskaitėte knygą „Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų“? Kviečiame interneto knygyne palikti savo nuomonę, Matt Haig tikrai to vertas. Skaitytojų atsiliepimai, kuriuos rasite šalia daugelio knygų aprašymų, padeda rinktis ir apsispręsti kitiems pirkėjams. 


Dažnai su „Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų“ perkama kartu